مرد شیطان‌صفت که با پراید، زنان مسافر را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، پس از هفت ماه دستگیر شد. تاکنون پنج زن از متهم شکایت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۲۱۳۴۳۲

به گزارش خبرنگار جام‌جم، بیست و ششم آبان سال گذشته زن جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران با طرح شکایتی گفت: ساعت 21 و 50 دقیقه دوازدهم آبان از مقابل ایستگاه متروی نوبنیاد به مقصد حکیمیه سوار یک دستگاه خودروی پراید شدم که راننده پس از پیاده کردن دیگر مسافران از مسیر اصلی منحرف و مرا به سمت جاده تلو برد و مورد اذیت و آزار قرار داد.
پس از این شکایت ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و با شکایت مشابه زن دیگری رو‌به‌رو شدند. این زن به ماموران گفت: ساعت 20 و 30 دقیقه چهاردهم آذر از میدان نوبنیاد به مقصد میدان رسالت سوار یک دستگاه خودروی پراید شدم. راننده در زیرگذر اتوبان شهید بابایی مرا به‌شدت کتک زد و مورد آزار و اذیت قرار داد. او مرا در مقابل بیمارستان الغدیر از ماشین بیرون انداخت و گریخت.
ماموران در نخستین گام به چهره‌نگاری از مرد شیطان‌صفت پرداخته و چهره او در اختیار گشتی‌های پلیس قرار گرفت. در ادامه با بازبینی دوربین‌های مداربسته محل‌های جرم و تحقیقات پلیسی، خودروی پراید شناسایی شد.
ماموران زمانی که مشخصات مالک را بررسی کردند، متوجه شدند خودرو متعلق به زن میانسالی است. تحقیقات روی این زن نشان داد، او پسر جوانی دارد که مشخصاتش با مرد متجاوز یکی است. عکس پسر جوان به دو شاکی نشان داده شد و آنها با دیدن عکس او را شناسایی کردند.
سرانجام متهم هنگام خروج از خانه‌اش دستگیر شد و در بازجویی‌ها به آزار دو زن اعتراف کرد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: با توجه به این‌که احتمال می‌رفت متهم اقدام به ربودن زنان دیگری کرده باشد، تحقیقات ادامه پیدا کرد و سه زن دیگر که در دام او گرفتار شده بودند با حضور در پلیس آگاهی، متهم را شناسایی کردند.
در تحقیقات از شاکیان مشخص شد، متهم با خودروهای پراید با رنگ‌های مختلف آنها را ربوده بود تا ردی از خود باقی نگذارد.
گودرزی افزود: تحقیقات درخصوص شناسایی سایر جرایم مشابه متهم ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها