رقابت های کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ شب گذشته و بامداد امروز در برزیل پیگیری شد و اتفاقات مهمی هم رقم خورد؛ صعود میزبان و حذف پرو و البته صعود ونزوئلایی که یکی از تیم های ضعیف رقابت ها محسوب می شود.
کد خبر: ۱۲۱۳۲۵۷
برزیل قهوه صعود را سرکشید / فرار بزرگ ونزوئلا به سمت یک هشتم نهایی

به گزارش جام جم آنلاین ، بازی‌های گروه اول رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا با صعود تیم‌های ملی برزیل و ونزوئلا به پایان رسید.

در دو بازی همزمان روز سوم و پایانی این گروه، برزیل با برتری قاطعانه 5 بر صفر مقابل پرو به عنوان تیم اول صعود کرد. میزبان در همان نیمه اول با 3 گل کاسیمیرو در دقیقه 12، فرمینو در دقیقه 19 و اورتون در دقیقه 32 پرونده بازی را بست. روند موفق برزیل در نیمه دوم هم ادامه یافت و آلوس در دقیقه 54 و ویلیان در دقیقه 89 گل زدند و به شیرینی صعود طلایی‌پوشان افزودند. ضمن اینکه ژسوس برزیلی در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم، پنالتی‌اش را به دستان دروازه‌بان رقیب سپرد. برزیل با این پیروزی هفت امتیازی شد و به عنوان تیم اول گروه صعود کرد. پرو هم چهار امتیازی ماند و در رده سوم قرار گرفت تا امیدوار به صعود به عنوان یکی از دو تیم برتر سوم گروه‌های سه‌گانه باشد.

در دیگر بازی، ونزوئلا با برتری 3 بر یک مقابل بولیوی پنج امتیازی شد و به عنوان تیم دوم گروه صعودش را قطعی کرد. ماچیس در دقایق 2 و 55 و مارتینس در دقیقه 87 گل‌های ونزوئلا را به ثمر رساندند و تنها گل بولیوی به وسیله جاستینیانو در دقیقه 83 زده شد. در این گروه، بولیوی بدون امتیاز، اولین حذف شده جام نام گرفت. البته اکوادور هم تقریبا حذف شده اما باید منتظر بازی های امشب ماند، بازی هایی که نگاه دنیای فوتبال بر روی آن است چرا که یاران مسی در معرض حذف از رقابت های کوپا آمه‎ریکا قرار دارند.

نکاتی درباره کوپا آمه‎ریکا:

برزیل با هفت امتیاز نخستین صعود کرده کوپا آمه‎ریکا است.
بولیوی بدون کسب حتی یک امتیاز نخستین حذف شده رقابت هاست.
ونزوئلا بر خلاف پیش بینی ها جای پرو را گرفت و به یک هشتم نهایی صعود کرد.
آرژانتین در معرض حذف از کوپا آمه‎ریکا قرار دارد. آنها در صورتی صعود می کنند که قطر را ببرند و پاراگوئه هم به کلمبیا ببازد.
در صورت حذف آرژانتین از کوپا آمه‎ریکا لیونل مسی قطعا از رده ملی خداحافظی می کند.
اکوادور نیز دیگر حذف شده قطعی کوپا آمه‎ریکا خواهد بود.
قطر به عنوان یکی از دو نماینده آسیا در این رقابت ها هنوز شانس صعود دارد. عنابی ها اگر موفق به شکست آرژانتین شوند و از سویی پاراگوئه مقابل کلمبیا ببازد آنگاه به یک هشتم نهایی می رسند که موفقیت عظیمی برای آنها که قهرمان آسیا هم به شمار می روند خواهد بود.
تیم ملی فوتبال ژاپن به عنوان دومین نماینده آسیا در رقابت های کوپا آمه‎ریکا اما بر خلاف قطر شانسی برای صعود ندارد و تقریبا حذف شده است.

برنامه دیدارهای امشب:

یکشنبه 2 تیر 1398

کلمبیا - پاراگوئه 23:30

قطر - آرژانتین 23:30

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها