چه کسی سرمربی پرسپولیس می‎شود؟

دیپلماسی بازی با نام‎ها

یحیی گل‌محمدی به همراه سیدمهدی رحمتی برای شرکت در تمرینات تیم پدیده شهرخودرو راهی شهر مشهد شد این بدان معناست که حضور گل محمدی در پرسپولیس به عنوان جانشین برانکو منتفی شده است.
کد خبر: ۱۲۱۳۰۹۷
گل محمدی از دست پرسپولیس پرید ؛ یک ایتالیایی نام آشنا جانشین برانکو می‌شود؟

به گزارش جام جم آنلاین ، به نظر می رسد دیگر احتمال حضور گل محمدی بر روی نیمکت پرسپولیس منتفی شده است. با متنفی شدن گل محمدی در پرسپولیس امروز اخبار جدید دیگری به گوش رسید.

در همین راستا از سوی برخی از فعالان فوتبال در امارات، به مسئولان باشگاه پرسپولیس پیشنهاد شد که با والتر زنگا سرمربی ایتالیایی برای پذیرش هدایت پرسپولیس مذاکره کنند.

زنگا که سابقه دروازه‌بانی در تیم ملی ایتالیا در جام جهانی ۱۹۹۰ را در کارنامه دارد، علاوه بر مربیگری تیم‌هایی مثل استوا بخارست رومانی و ستاره سرخ بلگراد در تیم‌های حوزه خلیج فارس همانند العین ، النصر و الجزیره امارات و النصر عربستان را هم برعهده داشته است. این مربی نتایج خیلی خاصی در زمان مربیگری به دست نیاورده و فقط توانسته با تیم استوابخارست در سال ۲۰۰۴ به مقام قهرمانی لیگ کشور رومانی و در سال ۲۰۰۵ قهرمان جام حذفی و سوپرلیگ صربستان با تیم ستاره سرخ بشود. زنگا در سری آ هم مربیگری کرده و هدایت تیم‌هایی مثل سمپدوریا، کاتانیا و کروتونه را هم برعهده داشته است.

قرار است رزومه زنگا در باشگاه پرسپولیس بررسی شود و سپس در خصوص او تصمیم‌گیری خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها