سه سارق در جریان دو حادثه جداگانه هنگام فرار از محل‌های سرقت سقوط کردند و جان باختند.
کد خبر: ۱۲۱۲۹۳۵

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 24شامگاه سه‌شنبه، بیست و هشتم خرداد امسال کامران رضوانی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از مرگ سارقی هنگام فرار از خانه مالباخته‌ای در محله ستارخان با خبر شد. ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حاضر شده و مشاهده کردند این مرد و همدستش موقع فرار از پنجره و بالکن طبقه چهارم سقوط کرده‌اندکه یکی از آنها فوت شده و دیگری در جدال با مرگ است و سارق سوم نیز از سوی پلیس بازداشت شده است. در این مرحله صاحبخانه به افسر تحقیق گفت: دو ساعت پیش همراه همسرو فرزندم برای خرید وسایل تولد فرزندم به مغازه‌ای رفتیم. زمانی که بازگشتیم، در آپارتمان تخریب شده و صدای سارقانی را از داخل خانه شنیدیم. در را قفل کردم، از همسایه‌ها کمک خواستم و به پلیس زنگ زدم. در همان موقع از طریق همسایه‌ها متوجه شدم یکی از سارقان از طریق پنجره وارد بالکن شده تا فرارکند که پایین افتاده و فوت شده است.
وی افزود: با همسایه پشت‌بام را جست‌وجو کردیم که همان موقع دیدیم سارق دیگری ملحفه و پارچه پرده‌ای را گره زده و در حال فرار است که او نیز سقوط کرد و مصدوم شد. با حضور ماموران سومین سارق دستگیر شد و پول و طلاهای سرقت شده از خانه‌ام را از وی گرفتند.
این در حالی بود که پلیس ساعت 6 صبح چهارشنبه از طریق بیمارستان از مرگ سارق دوم مطلع شد. سارق 36 ساله بازداشت شده مورد تحقیق قرار گرفت و معلوم شد او یک سال به‌خاطر دزدی از خانه‌ها در زندان بوده و بعداز آزادی با دو دوستش سرقت‌ها را از سرگرفته است. آن شب سه نفری برای سرقت رفته بودند که دو نفرشان سقوط کرده و جان باختند.
سرهنگ موقوفه، جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ هم دیروز از سقوط مرگبار سارق دیگری خبر داد و گفت: ساعت 2 بامداد بیست و پنجم خرداد امسال، مرد 28 ساله‌ای بعد از سرقت پول و طلا به ارزش 300 میلیون تومان از طبقه دوم خانه‌ای در شهرک قدس تهران قصد خارج شدن از آنجا را داشت که با صاحبخانه روبه‌رو شد و هنگام فرار از پنجره سقوط کرد و جان باخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها