پسر جوان که تحمل شنیدن تمسخرهای رفیقش را نداشت وی را با یک ضربه چاقو کشت و در لیست سیاه اعدام قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۱۲۳۳۹

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از 27 آبان۹۶ و به دنبال کشته شدن مرد 30 ساله‌ای به نام مصطفی در یکی از خیابان‌های خیرآباد ورامین آغاز شد. پلیس به بررسی پرداخت و دریافت قربانی پس از درگیری با دوستش محمدجان سپرده است.تحقیقات نشان می‌داد محمد پس از جنایت به مکان نامعلومی گریخته است.پلیس به ردیابی قاتل فراری پرداخت و دو هفته بعد وی را بازداشت کرد.
محمد قتل را گردن گرفت و در تشریح جزئیات ماجرا گفت:من و مصطفی به خانه دوست مشترکمان رفته بودیم. آنجا مشغول صحبت بودیم که مصطفی مرا مسخره کرد و گفت به مغول‌ها شباهت دارم. از این حرف ناراحت شدم و به او گفتم تو متاهل هستی و بچه داری. این حرف خوبی نیست که به زبان می‌آوری و مرا مسخره می‌کنی، اما او به مسخره کردن ادامه داد.به همین خاطر عصبانی شدم و با هم درگیر شدیم.وقتی درگیری ما بالا گرفت صاحبخانه از ما خواست خانه او را ترک کنیم.ما به خیابان رفتیم و دعوا اوج گرفت. مصطفی با آچار به من حمله کرد و ضربه‌ای به سرم زد که گیج شدم. من هم در اوج خشم با چاقو یک ضربه به گردن او زدم. وقتی خون جاری شد ترسیدم و فرار کردم.
به‌دنبال اعتراف‌های محمد وی در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبدا...ی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد. در آن جلسه اولیای‌دم برای محمد حکم قصاص خواستند. وقتی محمد در جایگاه متهم ایستاد ادعای تازه را مطرح کرد و گفت: آن روز حشیش و شیشه کشیده بودم و حالت طبیعی نداشتم. وقتی مصطفی مرا مسخره کرد عصبانی شدم ولی نمی‌دانم چاقو را چطور به گردن او زدم.
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و وی را به قصاص محکوم کردند.دیروز این حکم در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها