از آن روزها بود که نیمی از افراد گروه حسابی درگیر صفحه امروز بودند و نیم‌دیگر هم رفته بودند در فکر فردا و کارهای روزهای آینده. شرایط جوری شده بود که فرصت داشتیم فکر فرداهای دیگر این هفته باشیم و چه اتفاقی از این بهتر... اما برایتان بگوییم ماجرا چه بود و چرا شرایط این‌طور شد.
کد خبر: ۱۲۱۲۱۵۸

آگهی، صفحه 12 را دربست از ما گرفت و صفحات 10 و 11 هم آگهی داشتند. خلاصه که محمدصادق علیزاده، همان دبیر همیشه در صحنه و فعال گروه کلی رفت و آمد و حرف زد که‌ای بابا! ما امروز ویژه‌نامه داریم و این دو صفحه را بدون آگهی لازم داریم. نتیجه اش هم شد این که آگهی‌ها را تقدیم کردیم به گروه دوست و همسایه‌مان سرویس رسانه، یعنی همان دوستان پرانرژی و فعالی که هر روز برایتان اخبار حوزه رادیو و تلویزیون را پوشش می‌دهند و کلی گزارش و سوژه دست اول تقدیمتان می‌کنند. خلاصه که این دو صفحه را از آگهی خالی کردیم و بچه‌ها سرگرم کار روی ویژه نامه امروز و نهایی کردن مطالبش شدند.
در دو صفحه 10 و 11 همکارانمان رفته اند سراغ موسسه فرهنگی و رسانه‌ای اوج. نام این موسسه چند سالی است خیلی شنیده می‌شود و در عرصه‌های مختلف هنری و فرهنگی فعالیت‌هایی داشته که برخی از آنها موفق بوده‌اند و برخی هم در حد متوسط پیش رفته‌اند، اما در کل می‌توانیم بگوییم اوج، کارنامه قابل قبولی داشته است. این اظهارنظر ما اما موجب نشده وارد گفت‌وگو و اظهار نظرهای چالشی با اوج نشویم. به همین منظور علیزاده، دبیر گروه که ابتدای مطلب هم ذکر خیرش رفت گفت‌وگوی صریح و بی‌پرده جام‌جم با یکی از مسؤولان سازمان هنری و رسانه‌ای اوج انجام داده که می‌توانید بخوانیدش و ببینید چه کرده است.
البته کار صفحه به همین یک مطلب ختم نمی‌شود و همان‌طور که گفتیم یک ویژه‌نامه مفصل است. ورق بزنید و ببینید در این صفحه‌ها چه کرده‌ایم.
در همین صفحه هم ساناز قنبری خبرنگار گروه سینما که در مهربانی و آرامش هم زبانزد است و همیشه حواسش به بزرگ ترهای سینماست، تصمیم گرفته برود سراغ آنها که روزی روزگاری نه‌چندان دور در سینما، تئاتر و تلویزیون نقش پررنگی داشته اند و حالا مدتی از آنها بی‌خبریم یا حضوری کمرنگ دارند.
او امروز رفته سراغ سیامک اطلسی تا ببیند این بازیگر در چه حال است و چه می‌کند. روزهایش دور از صحنه سینما چگونه می‌گذرد و زندگی‌اش حالا چه ریتمی دارد. خب... بعد از سال‌ها حضور پررنگ، حتما حالا و در سایه کم کاری‌اش ریتم زندگی برای او که با هنر زیسته، حتما تفاوت‌هایی پیدا کرده است. بخوانید و ببینید بازیگر پیشکوست به قنبری چه گفته و چه نگاهی به شرایط امروز سینما دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها