پرواز بالگرد پلیس، دو دختر 15 ساله را که در دام راننده اینترنتی شیطان‌صفت گرفتار شده بودند، نجات داد.
کد خبر: ۱۲۱۱۳۹۶

به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 19 و 15 دقیقه سه‌شنبه دو دختر 15 ساله سراسیمه با مراجعه به کلانتری امین‌آباد مدعی شدند از دست مرد آزارگری فرار کرده‌اند.
یکی از این دو دختر که حال بهتری نسبت به دیگری داشت در تشریح ماجرا گفت: ساعت 17 و 30 دقیقه به مقصد خانه دوستمان برای گرفتن کتاب درسی سوار تاکسی اینترنتی شدیم. خانواده‌مان در جریان موضوع بودند. راننده با خودروی پراید ما را سوار کرد و پس از طی مسیری به سمت کمربندی دوم ورامین تغییر مسیر داد. قبل از پل فیروزآباد به بهانه خرابی ماشین پیاده شد و در عقب را باز کرد. متهم برای اجرای نقشه شیطانی خود گردن مرا گرفت و وقتی با مقاومت دوستم رو‌به‌رو شد، سراغ او رفت تا نقشه پلیدش را اجرا کند. در این هنگام بالگرد هواناجا با ارتفاع پایین در حال عبور از منطقه بود که راننده با مشاهده آن و از ترس دستگیری ما را همانجا رها کرد و گریخت.
رئیس کلانتری امین‌آباد در این باره گفت: پس از شکایت دو دختر نوجوان، موضوع تحت بررسی‌های دقیق و پلیسی قرار گرفت و نیروهای عملیات کلانتری با داشتن پلاک خودرو و شماره تلفن همراه راننده تاکسی اینترنتی، دو محل احتمالی حضور او در دولت‌آباد و شهر ری را مورد بررسی قرار دادند که سرانجام موفق شدند متهم را در حال فرار در فیروزآباد شهر ری شناسایی و دستگیر کنند.
سرهنگ حیدر مسن‌آبادی با اشاره به این‌که متهم صاحب زن و دو فرزند است، بیان کرد: این راننده تاکسی اینترنتی با بیان این‌که در آن لحظات دچار وسوسه‌های شیطانی شده و در دام هوس افتاده بود از عمل خود ابراز ندامت داشت. همچنین گردنبند یکی از دختران که پاره شده بود داخل خودرو کشف و متهم با تشکیل پرونده‌ای به مقام قضایی معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها