نماینده دادستان تهران خبر داد:

دستگیری مدیرعامل سابق بانک سرمایه در اسپانیا

نماینده دادستان تهران در دادگاه رسیدگی به اتهامات مسئولان سابق بانک سرمایه از دستگیری حیدرآبادی مدیرعامل پیشین بانک سرمایه با کمک پلیس اینترپل در کشور اسپانیا خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۰۹۸۵
دستگیری مدیرعامل سابق بانک سرمایه در اسپانیا

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، رسول امیر قهرمانی روز سه شنبه در دادگاه رسیدگی به اتهامات مسئولان سابق بانک سرمایه اعلام کرد: علیرضا حیدرآبادی پور مدیرعامل سابق بانک سرمایه که به کشور اسپانیا گریخته بود، توسط پلیس اینترپل دستگیر شد.

وی در جریان اخذ آخرین دفاعیات احسان دلاویز متهم ردیف دوم پرونده بانک سرمایه گفت: حیدرآبادی مدیرعامل سابق بانک سرمایه به عنوان یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه که به کشور اسپانیا گریخته بود، با همکاری پلیس اینترپل دستگیر شده و پس از انجام تشریفات قانونی، به کشور بازگردانده خواهد شد.

به گفته اسدالله مسعودی مقام قاضی رسیدگی کننده به پرونده بانک سرمایه، در این بانک تخلف ۲۹ هزار میلیارد ریالی صورت گرفته که علی بخشایش یکی دیگر از مدیران این بانک متهم به خیانت در امانت به میزان ۲۹ هزار و ۳۵۴ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال، کاظمی متهم ردیف دوم به مبلغ ۲۴ هزار و ۸۸۳ میلیارد و ۳۹۹ میلیون ریال و توسلی به میزان ۲۵ هزار و ۱۲ میلیارد و ۶۱۶ میلیون ریال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها