مردی با انگیزه اختلاف خانوادگی با میله آهنی، همسر و پسر 17 ساله‌شان را در خانه‌شان به قتل رساند. متهم به قتل بعد از آن‌که دختر خردسالش را به خواهرش تحویل داد، به پلیس آگاهی شهر ارومیه رفت و تسلیم شد.
کد خبر: ۱۲۱۰۹۴۵



به گزارش خبرنگار جام‌جم، صبح روز دوشنبه بیستم خرداد امسال فردی با پلیس تماس گرفت و از کشف جسد زن همسایه و پسر نوجوان او در خانه‌شان در منطقه میثم شهر ارومیه خبر داد. ماموران انتظامی برای بررسی موضوع در آنجا حاضر شدند. آنها مشاهده کردند زن
47 ساله و پسر 17 ساله او براثر اصابت ضربه‌های جسم سخت به قتل رسیده‌اند و ساعاتی از مرگ آنها می‌گذرد. ماموران با تحقیقات از همسایه‌ها متوجه شدند زن کشته شده و شوهرش مدتی بوده که درگیری و اختلاف داشته‌اند و بارها صدای دعوا و مشاجره آنها را شنیده‌اند. امروز هم دوباره صدای درگیری این زوج را شنیده اند و در ادامه دیده اندکه مرد خانواده دست دختر خردسالش را گرفته و از خانه بیرون رفته‌اند. همزمان با جمع‌بندی این اطلاعات ماموران دیگر اطمینان یافتند پدر خانواده دست به قتل دو عضو خانواده‌اش زده است. جست‌وجوها برای دستگیری او ادامه داشت تا این‌که در جریان تحقیقات متوجه شدند متهم به قتل فراری به خانه خواهرش رفته و دختر خردسالش را به او تحویل داده و به مکان نامعلومی رفته است. ماموران در جست‌وجوی متهم بودند تا این‌که او ساعاتی بعد از جنایت و پیش از ظهر دوشنبه به پلیس آگاهی ارومیه آمد و تسلیم شد.
سرهنگ سامان غنی‌زاده، رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی در این باره گفت: با تحقیق از متهم معلوم شد که او با همسرش درگیری داشته و نتوانسته مشکلات خانوادگی پیش آمده در زندگی‌اش را حل کند. بنابراین روز حادثه بعد از دعوا با همسرش، او و بعد پسر 17 ساله‌اش را با ضربه‌های میله فلزی به قتل رسانده است. این در حالی است که گفته می‌شود، متهم دارای اختلالات روانی هم بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها