نونهالی در عروس تاریکی: رویا نونهالی از ستاره‌های خوشنام سینما و تلویزیون ایران است که همواره در طول بیش از سه دهه حضور پررنگ در عرصه هنر کمترین حاشیه ها را داشته است.
کد خبر: ۱۲۱۰۷۹۷

این بازیگر در ماه های گذشته با برنامه عصر جدید یک بار دیگر در کانون توجه ها قرار گرفت. اما خبر خوب برای علاقه مندان به نونهالی این است که می توانند بزودی او را در یک سریال جدید در قاب تلویزیون تماشا کنند. «عروس تاریکی» نام مجموعه‌ای تلویزیونی است که با پایان ماه مبارک رمضان از آنتن شبکه‌یک سیما قرار است مهمان خانه های مردم شود. در کنار نونهالی، رضا کیانیان هم در این مجموعه هنرنمایی می کند.

هدف بزرگ خانم بدمینتون باز: بدمینتون بانوان در سال های اخیر با یک نام گره خورده است؛ «ثریا آقایی» بانویی که سه سال پیش در چنین روزهایی در آستانه کسب سهمیه تاریخی المپیک مصدوم شد و حالا می خواهد در فاصله یک سال مانده به المپیک توکیو همه تلاشش را بکند تا برای نخستین بار در این رشته، نماینده ای از ایران حضور داشته باشد، آقایی این روزها رده 150 جهانی را از آن خود دارد و چندماه طلایی فرصت دارد تا رتبه خود را به زیر صد برساند. او در مصاحبه ای گفته است: رسیدن به سهمیه المپیک کار سختی است اما غیر ممکن نیست.

اعتراض زنان ژاپنی علیه کفش پاشنه بلند: در ژاپن زنان شاغل اغلب مجبور به پوشیدن کفش پاشنه‌بلند در محل کار هستند و این اجبار، قانونی نانوشته است که کاسه صبر بسیاری از زنان ژاپنی را سرریز کرده است.
این روزها ایشیکاوا، هنرپیشه و نویسنده معروف ژاپنی کمپینی با هشتک «کوتو» (KuToo) علیه اجبار به پوشیدن کفش پاشنه بلند به راه انداخته است و در مدت زمان بسیار کوتاهی بیش از 50 هزار زن ژاپنی در حمایت از کمپین او نامه ای خطاب به دولت ژاپن امضاء کردند و در آن خواسته شده وضع مقررات پوشیدن کفش پاشنه بلند برای زنان توسط کارفرما را ممنوع کند، چون چنین مقرراتی مصداق تبعیض و آزار زنان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها