مایکل پنا هم به جمع بازیگران نسخه جدید سینمایی«تام و جری» پیوست. این در حالی است که هفته قبل اعلام شد، چلویی گریس مورتز به عنوان یکی از بازیگران اصلی این فیلم انتخاب شده است. اطلاعی از نقش این بازیگر آفریقایی‌تبار آمریکایی در تام و جری تازه در دست نیست، اما شنیده می‌شود او نقش شخصیت منفی ماجرا را به‌عهده خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۲۰۹۱۴۰

تیم استوری کارگردانی این نسخه را به‌عهده دارد. داستان فیلم درباره جوانی به نام کایلاست که تازه به استخدام یک هتل مجلل درآمده و باید برای برگزاری یک مراسم ازدواج باشکوه همکاری داشته باشد. او نمی‌داند که تام و جری در سوراخ سمبه‌های هتل پنهان هستند و زندگی می‌کنند. موش و گربه‌بازی تام و جری برگزاری مراسم عروسی را با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌کند.
مدیر بدجنس و طماع هتل (که احتمالا پنا خواهد بود) به دنبال نابودی تام و جری است و کایلا به کمک این دو شخصیت محبوب کارتونی می‌آید تا بتوانند راهی برای فرار پیدا کنند. دو شخصیت معروف و بانمک تام و جری با کمک رایانه خلق خواهند شد. نسخه جدید تام و جری یک فیلم زنده/ انیمیشنی خواهد بود. زمان شروع کار فیلمبرداری فیلم به‌زودی توسط کمپانی برادران وارنر اعلام می‌شود./ کولیدر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها