کد خبر: ۱۲۰۸۹۶۴

# سبد کالا_ بدقولی
زنوزی از ورامین:
سبد حمایتی کالا فقط یک بار در سال 97 به تعداد کمی از مردم داده شد. با این که قرار بود این سبد سال 98 تکرار هم شود، اما باز‌ شاهد بدقولی دولت بودیم.

# همسان‌سازی_حقوق
اسکویی از تهران:
از مسؤولان و دولت محترم درخواست می‌شود قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری را هر چه زودتر اجرایی کنند.

# گلایه_خودروساز
کلایایی از تهران:
خودروسازان ارز 4200 تومانی را از دولت دریافت کردند تا ضمن افزایش تولید، قیمت خودرو را نیز افزایش ندهند، با این وجود نه تنها تولید زیاد نشد بلکه خودرو نیز گران شد.

# انتظار _سهام عدالت
یزدانی از قائمشهر:
چرا هنوز واریز سود سهام عدالت برای افرادی خاص انجام نشده است؟ این درحالی است که طبق خبرها به همه واجدان شرایط این سود تعلق گرفته است.

# قیمت_ بی‌قانون
اکبری از تنکابن:
در فروشگاه‌های شهرستان تنکابن هر مغازه اجناس خود را با قیمت دلخواه به فروش می‌رساند و به نظر می‌رسد هیچ نظارت مصوبی بر کالاها وجود ندارد.

# پالار_اراذل
مددی از تهران:
محله پالار واقع در شهرک ولیعصر منطقه 18 پاتوق معتادان و وانت‌بارها شده و متاسفانه اراذل و اوباش نیز با موتور و ایجاد سروصدای زیاد مزاحم مردم می‌شوند.

# معافیت _پزشکی
شیرزادی از قم:
متاسفانه بیشتر اداره‌ها و واحدهای تولیدی بزرگ به افرادی که معافیت پزشکی از نظام وظیفه دارند کار نمی‌دهند و این افراد با مشکلات بسیار زیادی برای پیدا کردن شغل روبه‌رو هستند.

جوابیه

در پی درج پیامی در 18 اردیبهشت 1398 با عنوان «بلیت_گران» مشاور مدیرعامل و مدیرارتباطات و اموربین‌الملل متروی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند تعیین قیمت انواع بلیت مترو از جمله بلیت ایستگاه فرودگاه امام خمینی(ره) منوط به تایید و تصویب شورای اسلامی شهر تهران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها