رئیس پلیس پیشگیری پایتخت درباره اقدامات پلیس برای برقراری امنیت در شب‌های قدر توضیحاتی داد.
کد خبر: ۱۲۰۷۸۲۶
اقدامات پلیس پیشگیری پایتخت برای شب‌های قدر

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره اقدامات پلیس برای لیالی قدر، اظهار کرد: با توجه به حضور شهروندان تهرانی در مساجد برای شرکت در مراسم شب‌های قدر، پلیس برحسب وظیفه و با توجه به خالی شدن منازل اقداماتی را در جهت تأمین امنیت شهروندان و خانه‌های آن‌ها اقداماتی را در نظر گرفته است.

وی افزود:گشت‌های پلیس پیشگیری پایتخت در این شب‌ها به صورت پیاده، موتوری و خودرویی بیش از سایر ایام سال فعالیت خواهند داشت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه برای برقراری امنیت شهروندان در پایتخت از تمام ظرفیت‌ها از جمله مردم و بسیج استفاده خواهیم کرد، تصریح کرد: ماموران پلیس پیشگیری در تمام مساجد، تکایا، حسینیه‌ها به صورت آشکار حضور فیزیکی خواهند داشت.

سردار ظهیری گفت: از شهروندان درخواست داریم در صورت ترک منزل از وضعیت ایمنی آن اطمینان حاصل کنند و اگر نواقصی در بحث امنیتی منازل وجود دارد، آن‌ها را برطرف کنند و سپس از منازل خود خارج شوند.

وی افزود: شهروندان در زمان مراجعه به مساجد و تکایا از پارک کردن خودرو‌های خود در مکان‌های خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تاکید کرد: افراد به هیچ عنوان اموال خود را در خودرو‌ها نگذارند، چرا که بیشترین سرقت‌های در حال وقوع، سرقت لوازم داخل خودرو‌ها است.

سردار ظهیری گفت: شهروندان به جای نگهداری از اموال قیمتی مانند طلا و جواهرات، ارز و ... در منازل، آن‌ها را در صندوق امانات نگهداری کنند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت درباره بحث امنیت و وقوع سرقت در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در مجموع موضوع سرقت در شهر تهران وجود دارد، اما در این ایام این موضوع کنترل شد و تاکنون هیچ مورد خاصی به ویژه در زمینه سرقت خشن نداشتیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها