ملی پوش بدمینتون کشورمان به کمپ نخبگان بدمینتون جهانی دعوت شد.
کد خبر: ۱۲۰۶۹۲۸
دعوت ثریا آقایی به کمپ نخبگان بدمینتون جهانی +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، از سوی فدراسیون جهانی بدمینتون (BWF)، ثریا آقایی ملی پوش بدمینتون کشورمان به کمپ تمرینی پیشرفته فدراسیون جهانی بدمینتون دعوت شد.

آقایی به همراه چهار بدمینتون باز از قاره آسیا به 3 مرحله کمپ تمرینی پیشرفته جهانی دعوت شدند.

انتخاب این 5 بازیکن از قاره آسیا به لحاظ درخشش آنان در کمپ تمرینی پیشرفته آسیایی (AOP) بوده است.

ثریا آقایی به همراه دو بدمینتون باز دختر از کشورهای ویتنام و میانمار در قسمت بانوان و دو بازیکن از کشورهای قزاقستان و اردن در قسمت آقایان به کمپ تمرینی پیشرفته جهانی از قاره آسیا می باشند که از بین 20 بازیکن کمپ آسیایی انتخاب شدند.

5 بازیکن منتخب از کشورهای ایران، ویتنام، میانمار، قزاقستان و اردن هستند که 3 نفر از بازیکنان دربخش بانوان و 2 نفر در بخش آقایان انتخاب گردیده است.

اولین مرحله کمپ تمرینی پیشرفته جهانی در روزهای 26 خرداد لغایت 17 تیر ماه برگزار می شود و سپس بازیکنان حاضر در این کمپ در مسابقات بین المللی بدمینتون روسیه شرکت خواهند کرد.

پس از آن دومین مرحله کمپ تمرینی پیشرفته جهانی در روزهای 24 تیر لغایت 20 مرداد ماه برگزار خواهد شد که بعداز برگزاری این کمپ بازیکنان حاضر، در مسابقات بین المللی بدمینتون بلغارستان که در روزهای 11 تا 24 مرداد در این کشور برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

سومین مرحله کمپ تمرینی پیشرفته جهانی در روزهای 25 مرداد تا 11 شهریور ماه برگزار خواهد شد. محل کمپ های تمرینی پیشرفته از سوی فدراسیون جهانی اعلام می گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها