دومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور، به ریاست قاضی منصوری برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۰۶۱۱۹

به گزارش میزان، پس از اعلام رسمیت دادگاه توسط قاضی منصوری و ارائه تذکرات لازم قانونی توسط وی، از نماینده ستاد تدبیر مستقر در استانداری خراسان رضوی، نماینده سازمان امور اراضی کشور و سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی خواسته شد به بیان مطالب خود بپردازند. عدم رعایت الزامات قانونی، عدم توجه به تذکرات قانونی صادرشده از سوی سازمان‌های مسؤول، عدم دریافت مجوز‌های لازم قانونی و... از جمله مواردی است که توسط نمایندگان ستاد تدبیر استانداری خراسان رضوی، سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی و سازمان امور اراضی کشور به عنوان بخشی از تخلفات متهمان پرونده شرکت پدیده شاندیز در صحن علنی دادگاه مطرح شد.
پس از بیان تخلفات متعدد متهمان توسط چند نفر از نمایندگان ادارات و سازمان‌ها، رئیس دادگاه از نماینده سازمان میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی و یکی از نمایندگان جمعی از شکات حاضر در جلسه خواست به بیان مطالب و شکایت خود بپردازند.
یکی از مالباختگان گفت: جمع زیادی از مردم تحت‌تاثیر تبلیغات گسترده رسانه‌ها قرار گرفتند و براساس اعتمادی که پیدا کردند در این پروژه، سرمایه‌گذاری کردند. پس از استماع سخنان چند نفر دیگر از نمایندگان شکات در جلسه، حسابرس ویژه پرونده، به ارائه گزارشی از نحوه تخلفات صورت‌پذیرفته توسط مسؤولان شرکت پدیده پرداخت.
در این هنگام قاضی منصوری با اشاره به تبلیغات گسترده رسانه‌ها درخصوص این شرکت، از نمایندگان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خواست در پی مطالب عنوان‌شده توسط نمایندگان شکات و سهامداران، توضیحات خود را ارائه کند. براین اساس نماینده صدا و سیما با تشریح روند پخش آگهی‌های بازرگانی در صدا و سیما گفت: اقدامات این سازمان در این زمینه طبق قانون صورت پذیرفته و پس از صدور دستور توقف تبلیغات این شرکت توسط مقام قضایی از طریق صدا و سیما، تبلیغات موصوف متوقف شده است.
در ادامه انتظاری مدیرعامل فعلی شرکت پدیده گفت: پس از تغییرات مدیریتی و حضور ما در این شرکت، تلاش فراوانی برای برطرف شدن مشکلات موجود صورت پذیرفته است. در عین حال نوسانات در حوزه اقتصادی موجب شد امکان عمل به برخی تعهدات وجود نداشته باشد.
قاضی منصوری با تذکر موارد قانونی لازم به حاضران، ادامه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده را به صبح امروز موکول کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها