زمانی که به فکر خرید یک کوپه‌ی دو درب باشید باید طراحی ظاهری را به فضای کابین و بار ترجیح دهید بنابراین باید به این موضوع با دقت فکر کرد. البته مرسدس بنز E کوپه تا حد زیادی از این موضوع مستثناست.
کد خبر: ۱۲۰۶۰۷۱
معرفی مرسدس بنز E400d کوپه AMG-Line (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از پدال ، به عنوان یک کوپه‌ی دو درب آلمانی، این E کلاس درجه‌ای از ظرافت را داراست که برخی رقبا همچون آئودی A5 و ب ام و سری 4 فاقد آن می‌باشند. این خودرو در تریم تاپ E400d AMG-Line خود شاید یکی از جذاب‌ترین محصولات مرسدس از نظر طراحی ظاهری باشد.


البته تمامی این جذابیت‌ها با بهای قابل‌توجهی هم همراه شده‌اند به گونه‌ای که این خودرو قیمت 55210 پوندی دارد و اگر تمامی آپشن های مشابه خودروی حاضر در تست را انتخاب کنید قیمت آن به 65 هزار پوند هم خواهد رسید. این مبلغی بالاست اما در عوض خودرویی آرام، راحت و شیک را دریافت می‌کنید.


فاکتور کلیدی خانواده‌ی E400d توانایی‌های پیشرانه‌ی آن است. زیر کاپوت این خودرو پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری خطی با قدرت 340 اسب بخار و گشتاور قابل‌توجه 700 نیوتون متری قرار دارد. این پیشرانه به یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک کوپل شده است.


علیرغم میزان قدرتی که ارائه می‌کند، پیشرانه صدای چندانی ندارد. تمامی گشتاور 700 نیوتون متری خودرو از دور 1200 پیشرانه در دسترس بوده بنابراین می‌توان به قدرت پیشرانه در هر سرعتی دسترسی داشت. فشار روی پدال سمت راست به معنی شتاب گیری بی‌دردسر و آسان و رسیدن به سرعت‌های بالاست. این خودرو در عرض 5.1 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد که در حد و اندازه‌های هاچبک داغ فولکس‌واگن گلف R است.


اگر خاطره‌ی خوبی از پیشرانه‌های دیزلی ندارید بهتر است دوباره درباره‌ی نیروگاه مرسدس بنز فکر کنید چراکه این پیشرانه‌ی 6 سیلندر دیزلی بهترین قلب آهنین کلاس بوده زیرا نرمی، قدرت و راندمان آن در حد اعلاست. مصرف سوخت این خودرو در بزرگراه‌ها بنا به ادعای مرسدس کمتر از 6.7 لیتر در هر صد کیلومتر هم خواهد بود.


مرسدس E400d در جاده‌های نرم هم راحتی راحت و خوبی خواهد داشت. سواری آرامش‌بخش و پایداری فوق‌العاده‌ی مرسدس با سیستم چهار چرخ محرک همراه شده است. وزن 1800 کیلوگرمی خودرو نیز باعث ایجاد خودرویی فوق‌العاده اسپورت در سر پیچ‌ها نمی‌شود اما خب برای لذت بردن از این خودرو نیازی به سواری پرهیجان با آن نیست.


E400d که ارشدترین عضو خانواده‌ی E کلاس کوپه است تنها با تریم AMG-Line عرضه می‌شود. این خودرو به‌صورت استاندارد از تجهیزات مناسبی همچون صفحات نمایش 12.3 اینچی رنگی، ورود بدون کلید، چراغ‌های جلوی LED، سیستم تهویه مطبوع و کابین چرمی سود می‌برد. شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند و اپل کارپلی را نیز باید به لیست ذکر شده افزود. یک پکیج پریمیوم پلاس 4395 پوندی هم وجود دارد که شامل تجهیزاتی همچون سانروف پانورامیک برقی، سیستم صوتی برمستر و دوربین 360 درجه می‌باشد.

همانند تمامی E کلاس‌های کوپه، مدل E400d نیز فضای کابین و بار سورپرایز کننده‌ای دارد. دو فرد بالغ به راحتی می‌توانند در صندلی‌های عقب بنشینند. صندوق‌عقب 425 لیتری خودرو نیز برای مدلی با این شکل ظاهری کاملاً جادار است.

مرسدس بنز E400d کوپه خودرویی متمدن، لوکس و سریع است که ویژگی‌های متمایز خود را داخل سبد محصولات گسترده‌ی این برند آلمانی پنهان کرده است. پیشرانه‌ی 3 لیتری این خودرو یکی از بهترین نیروگاه‌های دیزلی بازار بوده و ترکیبی از پرفورمنس و مصرف سوخت اقتصادی می‌باشد. البته این خودرو حدود 10 هزار پوند گران‌تر از نسخه‌ی E220d بوده بنابراین افراد کمتری آن را سفارش خواهند داد.

مشخصات مرسدس بنز E400d کوپه AMG-Line

قیمت: 55210 پوند
پیشرانه: 6 سیلندر 3 لیتری توربودیزل
گیربکس: 9 سرعته اتوماتیک، چهار چرخ محرک
قدرت/گشتاور: 340 اسب بخار/700 نیوتون متر
شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 5.1 ثانیه
حداکثر سرعت: 250 کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت: 6.7 لیتر در هر صد کیلومتر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها