کد خبر: ۱۲۰۵۲۰۵
7 قدم برای تبدیل شدن به یک تری دی مکس کار حرفه ای

تری دی مکس چیست و چه کاربردی دارد؟ حتما شما هم بعد از چندین ماه و دیدن تعداد زیادی آموزشگاه‌ تری دی مکس در سطح شهر به این فکر افتاده اید تا این عبارت را در اینترنت جستجو کنید و به یک پاسخ مناسب برسید؛ اگر بعد از مراجعه به وبلاگ و مقالات رایگان آموزش تری دی مکس، با انبوهی از اطلاعات مواجه شده اید و نمی دانید از کجا شروع کنید؟ با ما باشید تا فوت و فن تبدیل شدن به یک تری دی مکس کار حرفه ای را به شما بگوییم.

چگونه برای همیشه پرونده تری دی مکس را ببندیم؟

1-استفاده از وبلاگ و مقالات رایگان تری دی مکس: راه‌های زیادی برای یادگیری یک نرم افزار وجود دارد؛ اما یادگیری نرم افزار پیچیده ای مثل تری دی مکس، نیاز به صرف زمان کافی و تمرین بسیار دارد؛ یکی از بهترین راه ‌ها برای یادگیری بهتر، استفاده از وبلاگ و مقالات رایگان تری دی مکس است؛ شما می ‌توانید با استفاده از این مقالات و فیلم های آموزشی، نکات مهم را یادداشت کنید و آن ها را چندین و چند بار تمرین کنید؛ و پس از آن با یک ذهن آماده به سراغ کلاس آموزش تری دی مکس بروید و یا با شرکت در ورک شاپ ها، اشکالاتتان را رفع کنید.

2-با هر دو دست کار کنید: این روزها سرعت در هر کاری حرف اول را می‌زند؛ پس برای تبدیل شدن به یک تری دی مکس کار حرفه ای، همین حالا دست به کار شوید و سعی کنید تا می‌توانید از هر دو دستتان و البته از هر دو نیمکره مغزتان کار بکشید؛ می‌توانید در کلاس آموزش تری دی مکس کارکرد کلیدهای میانبر روی صفحه کلید را بشناسید و سعی کنید با یک دست موس و طراحی حرکات را تمرین کنید و با دست دیگر و از طریق صفحه کلید دستورات لازم را وارد نرم افزار کنید.

3-آموزش بدهید: بله کار نیکو کردن از پر کردن است؛ برای پیشرفت حتما لازم نیست پروژه های مختلف را امتحان کنید؛ می توانید به دیگران آموزش بدهید؛ با این کار هم آن چه را آموخته اید، یک بار مرور می کنید؛ هم ضمن پاسخ به سوالات شاگردتان، سطح معلومات خودتان را افزایش می دهید. پس تا دیر نشده به سراغ دوست مشتاق یادگیریتان بروید.

4-از پروژه های آماده استفاده کنید: لازم نیست در ابتدای راه به دنبال خلق ایده های جدید باشید و وقت و انرژیتان را صرف این کار کنید؛ بهتر است از پروژه های آماده استفاده کنید و سعی کنید یک بار خودتان آن ها را اجرا کنید؛ به این ترتیب هم در زمان صرفه جویی کرده اید و هم با وجود یک پروژه آماده در صورت بروز مشکل، خیلی راحت می توانید اشکال کارتان را پیدا کنید.

5-یک کامپیوتر خانگی تهیه کنید: شاید در ابتدای راه بتوانید به راحتی و با یک لپ تاپ ساده پروژه های اولیه تری دی مکس را انجام بدهید؛ اما کمی بعد و با سنگین تر شدن پروژه ها، نیاز به رندر بیشتر و البته استفاده از نرم افزارهای بیشتری دارید؛ پس اگر ایمان دارید پس از شرکت در کلاس آموزش تری دی مکس، روزی تبدیل به یک تری دی مکس کار موفق و حرفه ای می شوید؛ بهتر است از همین امروز به فکر خرید یک دستگاه کامپیوتر خانگی باشید.

6-برای یادگیری سایر نرم افزارها تلاش کنید: هیچ نرم افزاری به تنهایی قادر به پاسخگویی به همه نیازهای شما نیست؛ پس بهتر است پس از صرف زمان کافی و تسلط بر تری دی مکس، با توجه به حوزه کاری ای که انتخاب کرده اید به سراغ یادگیری سایر نرم افزارهای مرتبط با تری دی مکس بروید و توانایی تان را در کار با نرم افزارهای مختلف تخصصی افزایش بدهید.

7-به یک آموزشگاه تری دی مکس خوب بروید: بهتر است همان ابتدای کار یک آموزشگاه معتبر و مناسب را برای آموزش تری دی مکس انتخاب کنید؛ تا پس از صرف زمان و هزینه، از ادامه راه ناامید نشوید؛ آموزشگاه تری دی مکس تصویرگران پویااندیش از جمله آموزشگاه هایی است که می توانید با خیال راحت به آن مراجعه کنید، به سابقه کاری آموزشگاه و تیم آموزشی معتبرش اعتماد کنید و مطمئن باشید که در راه یادگیری تری دی مکس و تبدیل شدن به یک تری دی مکس کار حرفه ای تنها نمی مانید.

در پایان، اگر به رزومه انسان های موفق نگاهی بکنیم؛ متوجه می شویم هیچ یک از آن ها یک شبه و بدون تمرین و آموزش مناسب به جایگاه کنونی شان نرسیده اند؛ پس تمرین کنید؛ از آموزشگاه خوب استفاده کنید و مطمئن باشید روزی نام شما هم در کنار نام حرفه ای ها خواهد درخشید.

برای ثبت ‌نام در دوره‌های آموزش جامع تری دی مکس و نیز مشاوره با کارشناسان برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن‌های: ۱۱۰ ۱۱۱ ۲۸ یا ۵۸۷ ۵۸۷ ۲۲ یا ۰۵ ۰۵ ۵۸ ۲۲ – ۰۲۱ تماس بگیرید و وب سایت تری دی مکس را حتما ببینید :

www.3dmaxclass.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها