مجتبی محرمی یکی از چهره‌های فراموش نشدنی تاریخ باشگاه پرسپولیس، قبل از دیدار این تیم مقابل پاختاکور ازبکستان، یک‌سری توصیه‌های فنی برای برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش داشت.
کد خبر: ۱۲۰۴۷۱۳


او در این زمینه به جام‌جم گفت: طبیعتا بازی بسیار سختی پیش‌روی پرسپولیسی‌ها خواهد بود. استرس کسب پیروزی از یک طرف و بازی در خانه حریف از طرف دیگر، تیم‌شان را تحت فشار قرار می‌دهد اما من فکر می‌کنم برانکو مربی باهوشی است و می‌تواند از پس همه این مشکلات بربیاید. او نقشه‌های خوبی برای پاختاکور کشیده و بازی در خانه حریف را نیز بلد است.
محرمی اضافه کرد: پرسپولیس در دیدار مقابل حریفش اصلا نباید به فکر ارسال‌های مستقیم باشد زیرا ازبک ها، بازی قدرتی را در پیش می‌گیرند و مدافعان بلندقدی دارند که ارسال‌ها را بی‌اثر می‌کنند. من فکر می‌کنم اگر بازیکنان تیم به بازیشان سرعت بدهند و کار در عمق را جدی بگیرند، روی شوتزنی و استفاده از خلاقیت می‌توانند به گل برسند. بازی بعد از گلزنی هم مهم است. در دیدار با تراکتورسازی، پرسپولیس نتوانست از گل خود محافظت کند اما در دیدار با پاختاکور باید این توان را افزایش بدهد و بازیکنانی که جایگزین نفرات اصلی می‌شوند نیز، با تمام وجود بازی کنند.
مدافع پیشین سرخپوشان در مورد غیبت شجاع نیز افزود: حضور نداشتن شجاع خلیل‌زاده می‌تواند پرسپولیس را دچار مشکل کند، اما بازیکنان دیگر باید جور او را بکشند. خیالم از سیدجلال حسینی کاملا راحت است ولی باید دید بازیکنان جانشین چه کار می‌کنند. فکر می‌کنم محسن ربیع‌خواه به جای شجاع به میدان برود و امیدوارم بتواند این‌کار بزرگ را انجام دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها