نهمین قسمت مجموعه اکشن ورزشی دلهره‌آور «سریع و آتشی» یک بازیگر تازه گرفت. بعد از ورزشکارانی چون وین دیزل و دواین جانسن، حالا نوبت جان سینا، قهرمان دنیای کشتی کچ است که به جمع بازیگران این مجموعه فیلم بپیوندد.
کد خبر: ۱۲۰۴۵۲۱

گفته می‌شود او در این قسمت، جای دواین جانسن را می‌گیرد. جانسن و جیسن استاتام برای بازی در فیلم مستقل «هابز و شاو» (که زائده‌ای بر سریع و آتشی‌هاست) به طور موقت از پروژه سریع و آتشی جدا شده‌اند.
به این ترتیب، کشتی‌گیر مطرح عالم ورزش که چند سالی است بازیگر شده، در نهمین قسمت فیلم رودرروی شخصیت وین دیزل قرار می‌گیرد. سینا در گفت‌وگویی اعلام کرد همیشه به مجموعه سریع و آتشی فکر می‌کرده و دوست داشته روزی به جمع بازیگران آن بپیوندد. تازه‌ترین قسمت فیلم برای تابستان آینده روانه پرده سینماها خواهد شد و جاستین لین کارگردان آن است. لین گفته در دهمین قسمت فیلم که دوباره جانسن به ماجراهای قصه برمی‌گردد، جان سینا هم بازی و حضور خواهد داشت.
سازندگان مجموعه سریع و آتشی با توجه به میزان محبوبیت آن در بین تماشاگران سینما، قصد دارند در هر قسمت جدید آن یک بازیگر سرشناس را وارد ماجراجویی های اکشن و ورزشی داستان کنند. / کولیدر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها