با وجود اینکه مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر رای به اخراج کرانچار از تیم امید داد هنوز از سوی فدراسیون فوتبال صحبتی با این مربی نشده است و طبق قانون این قرارداد به قوت خود باقی است.
کد خبر: ۱۲۰۴۴۸۵
ماجرای عجیب کرانچار؛ اول اخراج بعد مذاکره

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، رضا چلنگر مترجم کرانچار در خصوص آخرین دیدار سرمربی تیم امید با رییس فدراسیون فوتبال می گوید: آخرین دیدار این دو به بعد از بازی با عراق برمی گردد. ششم فروردین. بعداز این دیگر کرانچار و مهدی تاج با هم ملاقاتی نداشتند. به این خاطر که تمرینات تیم امید هم تعطیل بود. البته در این مدت کرانچار در نشست های کمیته فنی حاضر شد و با اعضای کمیته فنی صحبت کرد اما هیچ وقت در خصوص اخراج از تیم امید صحبتی با کرانچار نشد و این اولین بار است که به طور شفاف و روشن اعلام می شود که کرانچار دیگر سمتی در تیم امید ندارد.

چلنگر در خصوص قرارداد کرانچار با تیم امید می گوید: قرارداد من جمعه شب ساعت 12 تمام شده اما همه اعضای کادر فنی تیم امید از جمله کرانچار تا پایان المپیک با فدراسیون فوتبال قرارداد دارند. حتی سهراب بختیاری زاده و رضا شاهرودی. باید دراین زمینه با کرانچار صحبت شود و همه چیز روی کاغذ بیاید. اما همان طور که گفته ام تا اکنون هیچ صحبتی با کرانچار نشده است.

مترجم کرانچار نقدی هم به عملکرد کرانچار در تیم امید زد و گفت: تیم امید به گواه نزدیک به 40 کارشناس در بازی با عراق یکی از بهترین بازی های خود را در ادوار بازی های مقدماتی به نمایش گذاشت اما تصمیم فدراسیون فوتبال بر این است که کرانچار دیگر مربی تیم امید نباشد.

جالب اینکه بدانید اعضای کمیته فنی بر اساس گزارش های ارایه شده به مهدی تاج از مدت ها قبل تصمیم به برکناری کرانچار گرفته بودند اما سفر رییس کمیته ملی المپیک کرواسی به تهران و حضور در فدراسیون فوتبال اعلام این خبر را به تاخیر انداخت. رییس کمیته ملی المپیک کرواسی با هیاتی همراه ضمن حضور در فدراسیون فوتبال از امکانات مرکز ملی فوتبال ایران بازدید کردند. دراین ملاقات طرفین ضمن عقد قرارداد خواهرخواندگی در خصوص بازی دوستانه ایران و کرواسی به توافقاتی دست پیدا کردند. در زمان سفر رییس کمیته ملی المپیک کرواسی به تهران اعلام شده بود عملکرد کرانچار در تیم امید در دست بررسی است و حمید استیلی به عنوان مدیر تیم امید خبر مذاکره با مربیان دیگر برای اخراج کرانچار را رد کرد. اما با رفتن رییس کمیته ملی المپیک کرواسی فدراسیون فوتبال برنامه خود را برای اخراج کرانچار نهایی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها