از سوی رئیس اتاق اصناف ایران

افزایش قیمت نان تکذیب شد

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: تا به امروز هیچ ابلاغیه‌ای مبنی بر افزایش قیمت نان به دست ما نرسیده است و انواع نان به‌قیمت‌های گذشته در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۲۰۳۸۵۲
افزایش قیمت نان تکذیب شد

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، سعید ممبینی درباره طرح افزایش قیمت نان در فضای مجازی ضمن تکذیب این موضوع اظهار کرد: به‌خلاف آنچه مطرح شده است تا به امروز هیچ ابلاغیه‌ای مبنی بر افزایش قیمت نان به دست ما نرسیده است و انواع نان به‌قیمت‌های گذشته در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه قیمت آرد افزایشی نداشته است قیمت نان نیز افزایش نمی‌یابد اما با توجه به افزایش نرخ خرید تضمینی گندم در صورتی که افزایش قیمتی در نرخ آرد صورت گیرد متناسب با تصمیم دولت درباره نرخ این محصول تصمیم‌گیری می‌شود.

رئیس اتاق اصناف ایران در پاسخ به اینکه آیا نان در سال جاری افزایش قیمتی نخواهد داشت، گفت: درخواست افزایش قیمت نان توسط اتحادیه‌های مربوطه به دولت ارسال شده است اما پاسخ و ابلاغیه برای افزایش قیمت نداریم.

ممبینی تصریح کرد: با افزایش نظارت به‌دنبال آن هستیم تا از افزایش قیمت کالاهای اساسی و مصرفی مردم در ماه مبارک رمضان جلوگیری کنیم اما وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی نیز در زمینه تأمین کالاهای مصرفی مردم باید همکاری داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها