مجموعه 90 قسمتی «ناخونک» به تهیه کنندگی محمد صالحیان و کارگردانی یزدان فتوحی کلید خورد .
کد خبر: ۱۲۰۳۸۱۳
سریال «ناخونک» ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود

به گزارش جام جم آنلاین ، این سریال با نگاهی طنز و با استفاده از آیتمهای نمایشی کوتاه چند دقیقه ای تلاش دارد تا ضمن فرهنگ سازی و نقد عادتهای ناپسند شهروندی و اجتماعی فضائی شاد و مفرح را برای بیننده القاء نماید.

مجموعه ناخونک با زمان پیش بینی شده 40 دقیقه ای و میانگین 10 آیتم برای هر قسمت طراحی شده و دارای ویژه گی هایی همچون ریتم تند با استفاده از وله ها و آرم استیشنهای جذاب و به روز است.

با توجه به نیاز مبرم جامعه برای تولید برنامه هایی از این قبیل با تاکید مقام معظم رهبری در جهت تقویت حس امید و شادی در میان مخاطبین بنظر می رسد ناخونک پتانسیل مناسبی برای این اتفاق داشته باشد استفاده از کادر بازیگران شناخته شده مجموعه های موفق قبلی و تیم نویسندگان مجرب تضمینی برای دیده شدن و موفقیت ناخونک است.

ناخونک با تمرکز بر روی موضوعاتی چون کانون خانواده اختلاف نسلها ، مشکلات شهروندی و آپارتمان نشینی ، مشکلات بیمارستانها ، هزینه های درمان ، فرهنگ کتابخوانی ، توجه به اماکن عمومی ، ورزش و سلامتی ، تربیت فرزندان و مطالبی از این دست می کوشد رسالت رسانه ای خود را به بهترین نحو ممکن ارایه نماید.

مجموعة ناخونک به تهیه کنندگی محمد صالحیان و کارگردانی و سرپرستی نویسندگان یزدان فتوحی و با همراهی شهرام خلج به عنوان طراح گریم تولید خواهد شد. مریم امیرجلالی ، عزت اله مهرآوران ، حسین رفیعی ، شهاب عباسی ، ابراهیم شفیعی ، یزدان فتوحی، مهرناز افلاکیان ، آرش میراحمدی ، نادر داهیم ، ژاکلین آوازه ، میرحامد تهرانی ، مرتضی رستمی ، محمدرضا خسروی ، مهران ضیغمی و............از جمله بازیگران سریال ناخونک هستند.

این مجموعه 90 قسمتی که کاری از شرکت صوتی و تصویری سروش است ، اوایل ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها