امشب ، اکران دوم مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

بارسلونا و لیورپول؛ از نگاه آمار و ارقام

بارسلونا و لیورپول امشب از ساعت 23:30 در ورزشگاه نیوکمپ برگزار کننده دومین دیدار در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند. این برای نهمین بار است که دو تیم با هم بازی می کنند.
کد خبر: ۱۲۰۳۷۷۴
بارسلونا و لیورپول؛ از نگاه آمار و ارقام

به گزارش جام جم آنلاین ، بارسلونا و لیورپول در حالی امشب دیدار رفت خود را در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می کنند که نخستین دیدار نیمه نهایی شب گذشته در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر برگزار شد و تیم فوتبال آژاکس موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم تاتنهام را شکست بدهد و یک پای فینال باشد.

امشب هم تقابل بزرگ بارسلونا و لیورپول برگزار می شود تا دو تیم برای صعود به فینال بزرگ اروپایی نبردی تمام عیار برگزار کنند. تقابل ستاره ها در نیوکمپ بسیار دیدنی است. از محمد صلاح در لیورپول گرفته تا لیونل مسی ستاره همیشگی بارسلونا که این روزها بسیار آماده است و به دنبال کسب ششمین توپ طلا و پشت سر گذاشتن کریستیانو رونالدو می گردد. بارسلونا رویای فتح سه گانه را در این فصل دارد. آنها تا الان لالیگا را فتح کرده اند و حالا دو جام دیگر هم می خواهند تا برای سومین سه گانه تاریخی را برای خود ثبت کنند، یکی جام حذفی اسپانیا و دیگری جام قهرمانی در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا. البته آنها باید امشب از سد لیورپول بگذرند. لیورپول هم رویای بسیار بزرگی در سر دارد. قهرمانی توامان در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس.

برخی از نکات آماری مربوط به دیدار بارسلونا و لیورپول را مرور می کنیم:

صفر – این تعداد دفعاتی که است که بارسلونا ، لیورپول را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرده است! آبی اناری های شهر بارسلونا هرگز موفق به حذف تیم بندرنشین از لیگ قهرمانان اروپا نشده اند.

3- تعداد دفعاتی است که لیورپول موفق به صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده است. این سه صعود پس از اعمال سیستم جدید به این رقابت ها و تغییر شیوه برگزاری است.

5- از زمان راه اندازی لیگ قهرمانان اروپا با شیوه جدید، تیم فوتبال لیورپول تا به حال پنج مرتبه به نیمه نهایی رسیده است.

5- هر دو تیم تا به حال پنج مرتبه در لیگ قهرمانان اروپا به مقام قهرمانی رسیده اند و از این لحاظ برابرند.

12- تعداد سال هایی است که از جدال اروپایی دو تیم می گذرد.

2- تعداد دفعاتی است که لیورپول موفق شده تا تیم فوتبال بارسلونا را در خانه خودش در لیگ قهرمانان اروپا شکست بدهد. این دو شکست در سال های 1976 و 2007 افتاد. لیورپول تنها تیم انگلیسی تاریخ است که موفق شده بارسلونا را در خانه اش ببرد.

8- تعداد دفعاتی است که دو تیم تا به حال مقابل یکدیگر قرار گرفته اند.

3- تعداد بردهای لیورپول مقابل بارسلونا است.

2- تعداد بردهای بارسلونا مقابل لیورپول است.

3- تعداد مساوی هایی است که دو تیم مقابل یکدیگر ثبت کرده اند.

1976- اولین باری که دو تیم مقابل یکدیگر به میدان رفتند 43 سال پیش مقارن با سال 1976 بود.

2007- آخرین باری است که دو تیم مقابل هم بازی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها