استقلال تهران – استقلال خوزستان، هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران ؛

ماموریت اول فرهاد؛ زنده نگه داشتن رویای شیرین قهرمانی

باشگاه استقلال بالاخره به نقطه جوش رسید و در تصمیمی بزرگ اقدام به تعلیق (بخوانید اخراج) سرمربی آلمانی خود گرفت، مردی که به گمان بسیاری از هواداران نباید اکنون کنار گذاشته می شد و استقلال با او خوب نتیجه می گرفت. اما در طرف مقابل بسیاری بر این عقیده هستند این مربی درجه سه آلمانی در استقلال کار خاصی نکرد و حتی در پیدا کردن ترکیب اصلی تیمش کاملا عاجز بود.
کد خبر: ۱۲۰۳۴۵۹
شرح یک اخراج / شفر اسطوره شد، فرهاد سرمربی!

به گزارش جام جم آنلاین ، وینفرد شفر بالاخره از استقلال رفت. حالا قرار است چه اتفاقی بیفتد؟ روزهای جدید آبی های پایتخت چگونه آغاز خواهد شد و فرهاد مجیدی چگونه می تواند آبی ها را از بحران نجات بدهد؟

به هر حال شفر رفت، مردی که پس از اخراج یکی از رسانه های آلمانی درباره او تیتر زد:‌«استقلال سرمربی اسطوره ای اش را اخراج کرد»! . اینکه این مربی درجه دو آلمانی چگونه آن هم پس از یک دوره ناکامی با استقلال اسطوره شده را باید از خبرنگار آلمانی پرسید اما اکنون می خواهیم سرمربی شدن فرهاد مجیدی را در استقلال مورد بررسی قرار بدهیم.

آنلاین از اسپانیا، فرانسه و دبی!

فرهاد مجیدی پیش از بازگشت به استقلال در اسپانیا، فرانسه و دبی مدام رویت می شود. شاهدش هم اینستاگرامی بود که فرهاد در آن مدام عکس هایی از خود در ژست هایی جوان پسند منتشر می کرد! گفته می شد که فرهاد در اسپانیا و یا جایی در فرانسه مشغول گذراندن دوره های ممتاز مربی گری است. حتی یک بار شایعه شد که او یکی از مربیان رده های پایه اسپانیول شده است، خبری که با سماجت خبرنگاران ایرانی کند و کاو و مشخص شد اصل خبر چنین نبوده و فرهاد مجیدی هرگز در این باشگاه به سمت مربی گری نرسیده است.

به هر حال تا مدت ها هواداران استقلال تنها چیزی که از اسطوره باشگاه خود می دیدند عکس های اینستاگرامی بود و بس.

فرهاد، حوالی باشگاه

دومین مرحله از فرهاد مجیدیِ پس از خداحافظی با فوتبال شایعاتی است که درباره بازگشت او به عنوان مربی به استقلال شنیده می شد. فرهاد مجیدی در این سال ها مدام بر اساس شایعات خبری به باشگاه استقلال منسوب می شد. گاهی او را مربی بعدی معرفی می کردند و گاهی مدیر فنی و گاهی مدیرعامل. این دوران شایعات سازی درباره حضور فرهاد مجیدی در باشگاه استقلال یک سال طول کشید.

شفر و یک دستیار بالقوه

از زمان انتصاب وینفرد شفر به عنوان سرمربی استقلال نخستین اخباری که درباره او به گوش می رسید این است که فرهاد مجیدی دستیار او خواهد شد. حتی گفته می شد که این فرهاد مجیدی بوده که در واقع شفر را به باشگاه استقلال معرفی کرده است. دوباره شایعات در رابطه با بازگشت مجیدی به باشگاه استقلال آنقدر پررنگ شد که هیچکس حاضر به پاسخگویی دراینباره نبود. اما فرهاد بالاخره آمد. این اتفاق دی ماه 97 افتاد. از همان زمان گفتند که فرهاد مجیدی سرمربی بعدی استقلال است و این پیش بینی چقدر درست بود... فرهاد از اول هم آمد تا سرمربی بعدی استقلال باشد.

و سرمربی آمد

«باورم نمی شود فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده باشد». این جمله را بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید. انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید و البته موقت استقلال به مذاق خیلی ها خوش نیامده است از جمله همین فریبا. از سویی بسیاری از هواداران و به خصوص طرفداران سینه چاک فرهاد از انتخاب او به عنوان سرمربی جدید خوشحال هستند. اما فرهاد مجیدی که برای سرمربی شدن به استقلال برگشته از پسوند «موقت» راضی نیست، او می خواهد سرمربی دائم استقلال باشد. حالا که این فرصت برای او فراهم شده است می خواهد مدتی این پسوند موقت بودن را تحمل کند شاید بعدا به دائمی تغییر پیدا کرد. فرهاد اگر استقلال را از بحران آسیایی نجات بدهد و از سویی در لیگ برتر مجددا استقلال را به عنوان یک مدعی مطرح کند قطعا سرمربی دائمی آبی های پایتخت خواهد بود اما اگر کارنامه ای بد در مدت زمانی کوتاه از خود بر جای بگذارد آنگاه به یک مهره سوخته تبدیل می شود....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها