معاون مبارزه با جرایم سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند ۵ نفره سارقان تلفن های همراه با بیش از ۱۰۰ فقره موبایل قاپی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۳۳۷۰
انهدام باند سارقان موبایل قاپ در تهران

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی گفت: هفتم آبان ماه سال ۱۳۹۶ پرونده‌ای با عنوان موبایل قاپی از کلانتری ۱۱۷ جوادیه برای رسیدگی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارجاع شد که مال باخته پس از حضور در پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: ساعت ۱۲:۳۰ در خیابان فدائیان اسلام در حال صحبت با تلفن همراه ام (سامسونگ j۵) بودم که ناگهان گوشی تلفن همراهم توسط ۲ موتور سوار به سرقت رفت.

این مقام انتظامی با اشاره به ارجاع پرونده به اداره ۱۸ پلیس آگاهی برای تحقیقات تخصصی، گفت: ماموران موفق شدند دوازدهم آبان ماه سال ۹۶ پس از تحقیقات پلیسی یکی از سارقان را در مخفیگاهش دستگیر و سرانجام ۵ همدست وی را در قهوه خانه‌ای در محدوده شوش دستگیر کنند.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه سارقان به بیش از ۱۰۰ فقره موبایل قاپی و فروش گوشی‌های مسروقه به مالخری در محدوده بازار مولوی، اعتراف کرده اند، عنوان داشت: تا کنون کارآگاهان اداره هجدهم موفق به شناسایی بیش از ۱۴۰ تن از مال باختگان شده اند و با دعوت از آنان، سارقان را مورد شناسایی قرار داده اند.

معاون مبارزه با جرایم سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: ماموران محل تردد مالخر را در محدوده بازار مولوی شناسایی و سرانجام او را نیز در آخرین روز فروردین دستگیر و در بازرسی بدنی از وی ۱۴ دستگاه تلفن همراه مسروقه و همچنین مبلغ ۱۲ میلیون تومان کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف مالخر به خرید ۲۰۰ گوشی مسروقه به قیمت بسیار ناچیز، گفت: با توجه به اعتراف صریح مالخر به خرید گوشی‌های مسروقه از سارقان شهر تهران، متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و دستگیری دیگر سارقان و مالخران گوشی‌های مسروقه در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد. همچنین سارقان گوشی قاپ نیز برای شناسایی دیگر شاکیان با قرار قانونی کماکان در اختیار این اداره قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها