موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تحت نظر وکیل پایه یک دادگستری ایران کانون وکلا و همچنین همکار وکلای دارای پروانه ی معتبر کشور های دیگر نظیر اروپا و کانادا می باشد و امور مهاجرتی هر کشور را تحت نظر وکیل آن کشور پیش میبرد و در این راه موفق ترین موسسات مهاجرتی به شمار می آید.
کد خبر: ۱۲۰۳۲۲۴
ویزای کاری آفریقای جنوبی

در این مقاله سعی داریم به سه کشوری بپردازیم که در صدور ویزای کار به آنها توجه کمتری میشود.با توجه به رشد غیر معقول و غیر منتظره ی ارز در چند وقت اخیر و بالا رفتن تورم شدید در ایران بسیاری به این فکر افتادن تا با زمان خود را در کشورهایی صرف کنند که به آنها درآمد ارزی میدهند.

از این رو کار در کشورهای حتی درجه ی دو نیز در دستور کر قرار گرفت. کشورهای برتر و درجه یکی که به افراد خارجی ویزای کار میدهند کشورهای کانادا و استرالیا و نیوزلند و آلمان و اتریش میباشند که این کشورها هر کدام سختی های خود را جهت اخذ ویزا دارند که در این بین بهترین ویزا را در میان این کشورها آلمان میدهد با عنوان ویزای کار آلمان یا همان ویزای جستجوی کار آلمان که توصیه میشود با سرچ این کلمه همراه با کلمه ی سفیران مقاله ی معتبر را در این زمینه مطالعه کنید.

اما در این مقاله میخواهیم به سه کشور دیگر که در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از ایرانیان جهت کار قرار گرفته بپردازیم.

سه کشور آفریقای جنوبی و عمان و ترکیه. که هر یک از اینها به دلایل مختلف مورد استقبال نیز بوده است. که در این مقاله به دلایل انتخاب این سه کشور میپردازیم.

کار در آفریقای جنوبی

کشور آفریقای جنوبی که یکی از مستعمره های انگلستان به حساب می اید و یکی از برترینهای دنیا نیز محسوب میشود برخلاف اسم آفریقاییش یک کشور تمام اروپایی محسوب میشود که با شهرهای معروف و معتبری مانند کیپ تاون و ژوهانسبورگ و هم مرز بودن با اقیانوس های بزرگ و همچنین دوری از خط استوا تبدیل به یکی از کشورهای معتبر دنیا شده و از لحاظ ثروت نیز غنی میباشد و همچنین اکثر مردم این کشور سفید پوست هستند.

ویزای کاری آفریقای جنوبی از دو جهت مورد توجه بوده است. یک اینکه بازار کار و درآمد در این کشور در سطح خوبی میباشد. و همچنین دلیل دیگر اینکه برخی از متقاضیان که به امتیازات ویزاهای کاری استرالیا و کانادا و نیوزلند نمیرسند به سمت کشور آفریقای جنوبی رفته و این کشور را به عنوان پل در نظر میگیرند و پس از دو الی سه سال زندگی در این کشور به سمت کشورهایی مانند استرالیا و کانادا و نیوزلند سوق میکنند. شروط رسیدن به این نوع ویزای کاری خیلی سخت نیست.

شرایط لازم ویزای کاری آفریقای جنوبی:
سن زیر 45 سال
حد اقل مدرک تحصیلی لیسانس
4 سال سابقه کار
بودن رشته ی تحصیلی در لیست مشاغل مورد نیاز

نکته ی بسیار مهم اینکه این نوع ویزای کاری نیازمند مدرک زبان نیست. جهت کسب اطلاعات دقیق در این مورد به لینک مقاله که در بالا براگذاری شد رجوع کنید.

کار در عمان

عمان به دلیل رفاه اجتماعی بالا و همچنین همسایه بودن با ایران از دیر باز دارای روابط خوب با ایران بوده است. این کشور که به عنوان سوئیس آسیا شناخته میشود این امکان را فراهم می اورد تا با ویزای کار بتوان به درآمد در این کشور رسید.

کشور عمان یکی از معتبرترین واحد های پول جهان را داراست و ریال این کشور بسیار ارزشمند میباشد. از این رو ایرانیان بسیاری این کشور را جهت کار و درآمد انتخاب میکنند. نکته اینکه دریافت ویزای توریستی این کشور جهت بازدید و لمس این کشور از نزدیک کار سختی نیست و فقط باید فرمهای لازم درست پر شود و وقت سفارت و پرداخت هزینه و... درست انجام شود.

البته این کشور با کمبود نیروی کار مخصوصا نیروی کار جوان نیز مواجه است. که در برخی رشته و تخصص ها به صورت فصلی جذب نیرو میکند و معمولا برخی رشته های فنی و مهندسی و تاسیساتی و عمرانی در این کشور مورد تقاضا بوده است.
جهت کسب اطلاعات دقیق به مقاله ی
ویزای کار عمان رفته وکسب اطلاعات کنید.

کار در ترکیه

ترکیه در چند سال اخیر با رشد اقتصادی بسیار بالا همراه بوده مورد توجه بسیاری از ایرانیان قرار گرفته و بسیاری جهت زندگی یا درآمد ویا حتی تحصیل این کشور را انتخاب میکنند. خوبی کشور ترکیه برای ایرانیان این است که بدون نیاز به دریافت ویزا به این کشور میرسند و میتوانند در این زمان وقت خود را جهت کاریابی سپری کنند و بتوانند درآن مدتی که حق دارند در این کشور باشند یک کار پیدا کنند و بتوانند قرارداد خود را امضا کنند.

معمولا شانس کاریابی در رشته های کامپیوتری و آی تی و شبکه و فیری لنس کارها و کارهای فنی و مهندسی و تاسیساتی و خدماتی بیشتر از رشته های دیگر میباشد.

برای رسین به موقعیت های شغلی بهتر است زبان ترکی خود را بهبود بخشید چرا که توانایی زبان ترکی نقش بسزایی در کاریابی دارد. برترین شهرها جهت پیدا کردن کار شهرهای استانبول و انکارا و ازمیر و آنتالیا میباشد. جهت کسب اطلاعات دقیق در این زمینه مقاله ی معتبر کار در ترکیه را مورد مطالعه قرار دهید. نکته ی بسیار مهم اینکه ما در مورد کاریابی نیز شما را کمک خواهیم کرد.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برترین موسسه مهاجرتی ایران با بیش از چندین سال سابقه ی کار مهاجرتی زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری آکاده ی ارائه خدمات به شما هموطنان میباشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها