مرد مسلح بعد از قتل روحانی میانسالی در همدان، با انتشار پستی در حساب اینستاگرامی‌اش به این جنایت اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۲۰۳۱۹۸

قاتل شامگاه دیروز در مسیر فرار به سمت مرز ، شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش جام‌جم، روز شنبه مردی با پلیس همدان تماس گرفت و از قتل طلبه 46ساله‌ای خبر داد. ماموران با حضور در محل جنایت که مقابل مدرسه حوزه علمیه آیت‌ا... ملاعلی معصومی‌همدانی در خیابان شهدای این شهر بود، مشاهده کردند او با شلیک دو گلوله کشته شده است. تحقیقات محلی و بازبینی فیلم دوربین مداربسته محل جنایت نشان داد که مردی از خودروی پژو 206 پیاده شده و با دیدن روحانی میانسال به سمت او شلیک کرده و بعد از سوار شدن به خودرو از محل فرار کرده است. جست‌وجوها در این‌باره ادامه داشت تا این‌که ماموران دریافتند، فردی با انتشار پستی در حساب اینستاگرامی خود به قتل این روحانی اعتراف کرده است. ماموران تصویر این مرد را با تصاویر به‌دست آمده از دوربین‌های مداربسته محل جنایت مطابقت دادند که معلوم شد او همان مرد تیرانداز است. با تایید هویت او جست‌وجوهای پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد.
سردار کامرانی‌صالح، فرمانده استان همدان هم در این باره به جام‌جم گفت: مرحوم قاسمی امام جماعت مسجد حاج کربعلی و مدیر کتابخانه مرحوم دامغانی همدان بود. شاهدان عینی با برداشتن شماره پلاک خودروی قاتل به روند شناسایی وی کمک کرده‌اند. وی افزود: وابستگان متهم فراری شناسایی و دستگیر شده‌اند. مخفیگاه‌های احتمالی او هم شناسایی شده است.
در حالی که پلیس اعلام می‌کند هنوز قاتل دستگیر نشده است،شامگاه دیروز رئیس کل دادگستری استان همدان در گفت‌وگو با میزان از دستگیری قاتل فراری خبر داد و گفت: متهم پس از این قتل قصد داشت خود را به مرز رسانده و از کشور فرار کند که در قروه کردستان شناسایی و دستگیر شد. تحقیقات در این پرونده ادامه دارد و به صورت فوق العاده و ویژه به آن رسیدگی می شود.
عامل این جنایت فردی به نام بهروز است که در صفحه اینستگرامش فیلم و عکس‌هایی از خود با انواع تفنگ و در حال تیراندازی منتشر کرده بود. مرد شرور در آخرین استوری خود در اینستاگرام، به قتل این روحانی اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها