در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
به گزارش ایسنا، علی ذوعلم با اشاره به اینکه تثبیت یادگیری و تعمیق آن در روانشناسی بسیار مهم است، افزود: سالهاست که مشق و تکلیف منزل به دانشآموزان داده میشود و نباید آن را بد مطلق تلقی و تصور کرد که هرگونه تکلیف و واگذاری وظیفه به عهده دانش آموزان برای تمرین و تکرار بیشتر در آموزش و پرورش نفی میشود.
وی با بیان اینکه امتحان و آزمون، بخشی از یادگیری است و باید یک فعالیت آموزشی برای تثبیت و تعمیق آموزش دانشآموزان تلقی شود، عنوان کرد: اکنون همه آزمونهای ما اینگونه نیست و اصلاح و ارتقای آن به تلاش زیادی نیاز دارد. اما اساساً آزمونهایی که در فرآیند یادگیری نقش مثبتی ایفا نمیکنند باید اصلاح شوند.
رئیس سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی افزود: خوشبختانه دیدگاههای مطرحشده اخیر در آموزش و پرورش مبتنی بر پژوهش است و همدلی جامعه با تصمیمات اتخاذ شده نشان میدهد مسیر را بهدرستی طی کردهایم.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین:
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»:
گفتوگوی «جامجم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر
یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین:
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد