چرا سرمربی شمشیربازی راهی مسابقات کره جنوبی نمی‌شود؟

پیمان فخری: هزینه‌ها بالاست، تصمیم گرفتم نروم

یک اتفاق عجیب در شمشیر بازی. اصل ماجرا این است که به‌زودی ملی‌پوشان ایران راهی مسابقات کره جنوبی می‌شوند، اما بدون سرمربی!
کد خبر: ۱۲۰۲۹۴۱

یعنی پیمان فخری قرار نیست همراه آنها به شرق آسیا برود و آن هم یک دلیل دارد، کاهش هزینه‌ها. با پیمان تماس گرفتیم تا خودش در این باره توضیح بدهد. سرمربی تیم ملی شمشیر‌بازی با تایید این خبر گفت: «البته این برای اولین بار نیست که اتفاقی اینچنین می‌افتد. من سال قبل هم به این مسابقات نرفتم. هزینه‌ها خیلی بالاست و به همین دلیل تصمیم گرفتم همراه تیم نباشم.» از او سؤال کردیم که این هزینه‌ها چقدر می‌شود که فخر این واکنش را نشان داد: «اگر اشتباه نکنم 20 میلیون تومان. 13 میلیون تومان فقط پول بلیت می‌شد. البته مسؤولان فدراسیون گفتند که مشکلی وجود ندارد. مسابقات در بخش انفرادی است و من ترجیح دادم راهی این مسابقات نشوم.»
فخری ادامه داد: «مشکلی پیش نمی‌آید. برای بچه‌ها برنامه‌ای مشخص تدوین کرده‌ایم. آنها به صورت مشترک با کره و روسیه تمرین انجام می‌دهند. این مسابقات برای بچه‌های ما بیشتر جنبه تدارکاتی دارد و بچه‌ها می‌خواهند خودشان را برای مسابقات اسپانیا آماده کنند.»
از سرمربی تیم ملی درباره نفرات اعزامی به این مسابقات سؤال کردیم که او این واکنش را نشان داد: «سه نفر از چهار نفر شمشیرباز اعزامی به این رقابت‌ها مشخص هستند. مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد رهبری. اما روی نفر چهارم هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و تصمیمی نگرفته‌ایم. هفته آینده یک مسابقه انتخابی بین فرزاد باهر ارسباران، محمد فتوحی و نیما زاهدی برگزار می‌کنیم تا نفر چهارم را انتخاب و با ترکیب ثابت در مسابقات شرکت کنیم. »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها