پلیس با انتشار عکس عامل جنایت در مغازه پتو فروشی برای شناسایی مخفیگاه او از مردم درخواست کمک کرد.
کد خبر: ۱۲۰۲۳۲۵

به گزارش جام‌جم، تحقیقات جنایی برای دستگیری قاتل از ظهر دوازدهم دی ماه سال 96 و به دنبال گزارش قتلی در کوچه سیداسماعیل تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت.
ماموران در تحقیقات مقدماتی دریافتند، قتل در یک پتو فروشی رخ داده و کارگر مغازه پس از ارتکاب جنایت از محل فرار کرده بود.
ماموران به تحقیق از صاحب مغازه پرداختند که او اظهار کرد: روز درگیری مقتول به نام ناصر حدود ۱۵ بار با مغازه ام تماس گرفت و با شاگرد مغازه به نام حمید درگیری لفظی پیدا کرد. ساعتی بعد او به داخل مغازه آمد و به سمت حمید رفت. سعی کردم آنها را از هم جدا کنم که چاقویی که دست شاگردم بود، به دستم خورد و از آن ناحیه زخمی شدم. در ادامه چاقو به سینه ناصر برخورد کرد و پس از چند لحظه روی زمین افتاد.
کارآگاهان با شناسایی خانه حمید در خیابان ۱۷ شهریور به تحقیق از همسایه‌ها پرداخته و مشخص شد که حمید به‌صورت مجردی زندگی می‌کرده و بعد از قتل به محل نامشخصی گریخته است .
سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به این جنایت گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده، هماهنگی‌های لازم با شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران برای انتشار بدون پوشش تصویر متهم انجام شده است. از شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی درخصوص مخفیگاه یا محل‌های تردد وی دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۴۳۷ در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها