طلاب و روحانیون چهارمحال و بختیاری در قالب گروه جهادی به مناطق سیل زده غرب و جنوب غرب کشوراعزام شدند.
کد خبر: ۱۲۰۱۶۳۶
اعزام طلاب جهادگر چهارمحال و بختیاری به مناطق سیل زده

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما،کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات تبلیغات اسلامی استان گفت:روحانیون مستقر استان به همراه سایر مبلغین و طلاب استان در قالب کاروان های جهادی و تبلیغی به کمک مردم آسیب دیده از سیل رفتند.

عبدالحسین زمانپور افزود: در شهرستان های بروجن، لردگان، اردل و کوهرنگ سیل خسارت هایی را به مناطق عشایر نشین و زمین های کشاورزی و مناطق صنعتی وارد کرده است، اما مردم نوع دوست و همیشه در صحنه این استان با توجه به اعلام نیاز بیشتر درمناطق سیل زده غرب و جنوب غرب کشور به کمک هموطنان شتافتند.

وی گفت: روحانیون استان با حضور در بین مردم استان علاوه بر جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم، در مناطق سیل زده حضور پیدا کردند.

کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت:۵۲ مُبلغ، بالغ بر ۲۰ میلیون تومان از محل کمک های مردمی، ۵۰۰ تخته پتو، اقلام بهداشتی و مواد غذایی به هلال احمر با هدف کم به سیل زدگان کمک کردند و با حضور در مناطق سیل زده در قالب گروه جهادی کمک رسانی کردند.

زمانپور افزود: از تعداد ۵۲ نفر روحانی که به این مناطق معمولان، پلدختر،لرستان و خوزستان اعزام شدند، ۱۰ نفر از روحانیون مستقر بودند.

این مبلغین به مدت ۱۰ روز در این مناطق به مردم خدمت رسانی می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها