جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگوی تفصیلی با جام جم آنلاین مطرح کرد:

در اجرای فرمان مقام معظم رهبری وارد بحران‌ها می‌شویم/ در تجهیزات دفاعی به کسی نیاز نداریم

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های مذبوحانه و مضحک آمریکا در تروریست خواندن سپاه را بی‌ثمر دانست و گفت: این اعمال و حرکات آن‌ها هیچ خللی در حرکت الهی انقلاب نمی‌تواند وارد کند.
کد خبر: ۱۲۰۱۳۸۰
تلاش‌های مضحک آمریکا در تروریست خواندن سپاه بی‌ثمر است

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی ظهر امروز در مراسم هشتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که در قطعه ۲۹ گلزار شهدای بهشت‌زهرا(س) برگزار شد تلاش‌های مذبوحانه و مضحک دشمن مثل تروریست خواندن سپاه را بی‌ثمر دانست و اظهار داشت: ما به‌جز سیاهی، تباهی و خباثت از سردمداران کاخ سفید سراغ نداریم و این اعمال و حرکات آن‌ها هیچ خللی در حرکت الهی انقلاب نمی‌تواند وارد کند.

فرمانده کل ارتش گفت: با مرور تاریخ به اسامی مردان و زنانی می‌رسیم که نه فقط در زمان خود تأثیرات مثبتی روی جامعه و اهداف انسانی داشتند بلکه بعد از رفتن هم‌روی نسل‌های بعد اثرگذار است.

وی بابیان اینکه این افراد در بعضی عصرها انگشت‌شمارند، ادامه داد: بعد از ظهور و بروز اسلام در جوامع تحت تأثیر شخصیت‌های بی‌نظیری وجود یافتند که امروز به عنوان یک الگو به آن‌ها نگریسته و تأسی می‌گیریم.

امیر موسوی با اشاره به بروز شخصیت‌های پر خیر متعدد بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی، افزود: بخش عمده و قابل توجه چهره‌های ممتاز به زمان دفاع مقدس مربوط می‌شود.

فرمانده کل ارتش شهید سپهبد امیر صیاد شیرازی را یکی از این چهره‌های ممتاز انقلاب اسلامی معرفی کرد و ابراز داشت: لقمه حلال، شیر پاک، تربیت صحیح، تأثیرات محیطی و اراده و تلاش شخصی در زندگی صیاد شیرازی تا چه اندازه نقش داشته جای بحث و بررسی دارد ولی خلوص در بندگی خدا عامل اصلی این جایگاه رفیع است.

وی اضافه کرد: بسیاری از ویژگی‌های پرشمار دیگری که از صیاد شیرازی به‌درستی بیان می‌شود زیرمجموعه این خلوص بندگی خدا است که چنین به این امیر دلاور ارتش عزت، بصیرت و قدرت تشخیص زمان و وظیفه‌شناسی می‌دهد.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ویژگی‌ها و اثرات خلوص در بندگی خداوند صیاد شیرازی منحصر به دوران حیات ایشان نیست، بیان کرد: پس از بیست سال پس از شهادت همچنان به فرزندان، دوستان، شاگردان و حتی کسانی که وی را ندیده‌اند انگیزه می‌دهد و به سمت اهداف درست می‌کشاند.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به حادثه سیل اخیر که همچنان درگیر آن هستیم، تصریح کرد: اینکه نیروهای ارتش به عنوان اولین یا یکی از نخستین امدادگرانی که به صحنه آمدند و به هموطنان یاری رساندند، تأسی از سیره شهید صیاد شیرازی یکی از علل اصلی آن است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه فرماندهان ارتش شهید صیاد شیرازی را الگوی خود می‌دانند و سر کلاس درس وی تربیت‌ شده‌اند، عنوان کرد: اگر صیاد شیرازی امروز در حادثه سیل حاضر بود در همان لحظات اول آستین بالا می‌زد و به امداد به سیل‌ زدگان می‌شتافت که نیروهای ارتش همان کار را کردند و این‌یکی از نتایج و ثمرات حرکت آن مرد بزرگ در ارتش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها