امروزه آموزش به‌عنوان یکی از استراتژی‌های اصلی جهت سازگاری با شرایط تغییر به عنوان مزیت رقابتی سازمان‌ها قلمداد می‌شود و از این‌رو جایگاه و اهمیت راهبردی آن در بقا و توسعه سازمان غیرقابل‌انکار است. آموزش عامل مهمی در توسعه محسوب می‌شود که برنامه‌ریزی و اجرای شایسته آن می‌تواند نظر به اهداف و پیش‌بینی‌های انجام شده به افزایش بهره‌وری منجر شود. از این رو آموزش زیربنایی‌ترین اقدامی است که تحول را در سازمان‌ها پایه‌ریزی می‌کند.
کد خبر: ۱۲۰۱۳۳۳



کمیته آموزش چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو با توجه به سپهر رسانه‌ای حاکم بر فضای امروز جامعه و دشواری‌های تهیه و تولید برنامه‌های شنیداری تاثیرگذار و همچنین در نظر گرفتن آسیب‌شناسی برنامه‌سازی رادیو در انتخاب موضوعات، ضرورت تازگی موضوعات، دانش‌های نوین و ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بین‌رشته‌ای، نشست‌های متنوعی را برای توانمندسازی برنامه‌سازان رادیو و آشنایی آنها با شیوه‌های نوین برنامه‌سازی و استفاده از تجربه‌های بین‌المللی با حضور استادان مجرب دیگر کشورها برنامه‌ریزی کرده است.
کنترل ذهن، اصالت مفهوم و کاربرد در علوم رسانه، آشنایی با کاربردهای فناوری اطلاعات در برنامه‌سازی رادیویی، مینی‌فیچر، PSA، یوجی‌سی/ برنامه‌سازی براساس محتوای کاربران، ایده جذاب یا قالب مناسب، رادیو و رسانه‌های دیجیتال، مستند رادیویی، Docudrama، پادکست و برنامه شخصیت‌محور از مهم‌ترین نشست‌های کمیته آموزش در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیوست.
به منظور نقد و بررسی آثار ارسال شده به جشنواره در بخش داخلی، نشستی با حضور داوران این بخش و برنامه‌سازان منتخب و مدیران گروه‌های برنامه‌ساز، برنامه‌ریزی شده است. در بخش انتقال تجربه کمیته آموزش، نشست مشترکی را برای تبادل‌نظر بین برنامه‌سازان منتخب جشنواره در بخش داخلی و برنامه‌سازان منتخب بخش بین‌الملل جشنواره تدارک دیده است.
کمیته آموزش چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو تلاش دارد با برگزاری نشست‌های برنامه‌ریزی شده گام موثری را در افزایش سواد رسانه‌ای برنامه‌سازان و رشد کیفی برنامه‌های معاونت صدا بردارد.

حامد خزایی

رئیس کمیته آموزش جشنواره بین‌المللی رادیو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها