سیروس میمنت، بازیگر سریال «نون‌خ» و «دنگ و فنگ روزگار» در گفت‌وگو با ایسنا از تقلید برنامه‌های خارجی انتقاد کرد: برنامه‌های مختلف تلویزیون و سریال‌ها، سرگرم‌کننده هستند اما باید رنگ و لعاب این برنامه‌ها بیشتر شود و متن سریال تازگی داشته باشد. اگر گروه سازنده یک سریال می‌خواهد ژانر طنز بسازد نباید برای ۴۰ یا ۵۰ سال پیش باشد بلکه باید طنز روز و مدرن باشد. طنز مدرن به معنای محتوای نو است که می‌تواند در یک روستا و بین مردم آن منطقه اتفاق بیفتد.
کد خبر: ۱۲۰۰۸۷۳

در برنامه‌های تلویزیون و سریال‌ها باید نوآوری وجود داشته باشد. متأسفانه مسأله‌ای که من را آزار می‌دهد، تقلید از شبکه‌های دیگر است که برنامه‌هایی شبیه نمونه خارج از کشور می‌سازند و حتی اسم مشابه می‌گذارند و ژست همان مجری را می‌گیرند در حالی که پسندیده نیست. خواهش می‌کنم ذهن و توانمان را روی این مساله بگذاریم که خودمان برنامه‌ای را ابداع کنیم.
هر برنامه‌ای که مورد اقبال مخاطبان قرار بگیرد حتما خوب است اما بازیگری در یک فرد به این شکل به وجود نمی‌آید که توسط داوران قضاوت شود چون به حس و حال آن روز فرد و داورها بستگی دارد. من دوست ندارم کاری مانند داوری را تجربه کنم به دلیل این‌که هر فردی باید روی یک کار تمرکز کند و این مساله احترام خاصی دارد؛ البته من همکارانم را که این کار را انجام می‌دهند نفی نمی‌کنم و حتی برای اجرای کاری دعوت شدم و نپذیرفتم البته شاید عقلانی نباشد، اما نتوانستم با این قضیه کنار بیایم.
اجرا، کار ساده‌ای نیست و فقط با حرف زدن یک مجری ارتباط ندارد. اجرا یک بازی است و سختی خود را دارد. تقلید هم اصلا خوب نیست زیرا باید خودمان کاری را ابداع کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها