آنچه که در لیگ ستارگان قطر گذشت ؛

توپ پرِ حریفان استقلال و پرسپولیس

در این فصل از رقابت‎های لیگ قهرمانان آسیا، هم پرسپولیس و هم استقلال با حریفانی از قطر همگروه شده‎اند، حریفانی که واقعا قدرتمند هستند و بسیار هم آماده به نظر می‎رسند. نکته اشتراک هر دو تیم این است که بسیار متمول هستند و هر ستاره‎ای بخواهند می‎خرند.
کد خبر: ۱۲۰۰۷۶۹
توپ پرِ حریفان استقلال و پرسپولیس

به گزارش جام‎جم آنلاین ، استقلال پرسپولیس هر کدام با ثبت یک پیروزی، یک شکست و یک تساوی تا این هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه سختی را برای صعود از این گروه پیش روی خود می‎بینند حتی اگر در بازی‎های آخر خود پیروزی‎های شیرینی مقابل نمایندگان عربستان به دست آورده و دوباره نسبت به صعود اطمینان پیدا کرده باشند.

یکی از اتفاقاتی که کار پرسپولیس و استقلال را در گروه‎های خودشان سخت کرد حریفان قدر قطری هستند، حریفانی که در بازی‎های قبلی سرخابی‎ها را شکست داده‎اند. الدحیل، استقلال را برد و السد هم پرسپولیس. آبی‎ها سه گل خوردند و قرمزها یک گل.

الدحیل که فصل گذشته هم در لیگ قهرمانان آسیا بسیار درخشان ظاهر شد در نخستین مسابقه مرحله گروهی با سه گل استقلال ایران را در هم کوبید. این تیم متمول و قدرتمند قطری که ستاره‎های مختلفی را هم در ترکیب خود دارد در دومین مسابقه گروه C مقابل الهلال عربستان قرار گرفت و مقابل این میزبان خود سه بر یک شکست خورد. الدحیل در سومین مسابقه مرحله گروهی هم با نتیجه دو بر دو مقابل العین امارات مساوی کرد.

این تیم قطری که هم اکنون با چهار امتیاز در رده دوم گروه قرار دارد ، به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در این رده قرار گرفته چرا که آبی‎ها هم چهار امتیاز دارند.

این تیم قطری در ادامه کار خود در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا روز سوم اردیبهشت ماه در خانه العین امارات بازی می‌کند، شانزدهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی در دیدار برگشت خود به مصاف استقلال می‌رود و در نهایت در آخرین مسابقه گروهی سی‌ام اردیبهشت رو در روی الهلال عربستان قرار می‌گیرد.

همگروه پرسپولیس یعنی السد قطر هم کار سختی دارد. السد در بازی نخست با دو گل مقابل الاهلی عربستان شد اما در مسابقه دوم گروهی که بیست و یکم اسفند بود پرسپولیس را با یک گل شکست داد. السد بیستم فروردین با پاختاکور دو بر دو مساوی کرد و اکنون با چهار امتیاز و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس در رتبه دوم جدول گروه D است.

السد دوشنبه دوم اردیبهشت در ادامه مسیر سخت خود مقابل پاختاکور قرار می‌گیرد، دیداری که در آن میزبان است سپس شانزدهم اردیبهشت ماه مقابل الاهلی عربستان قرار می‎گیرد و در نهایت سی‎ام اردیبهشت ماه مهمان تیم پرسپولیس است. الدحیل و السد با توجه به گروه‎هایی که در آن قرار گرفته‌اند و نتایجی که تا امروز به دست آورده‎اند شرایط یکسانی دارند و صعود آنها البته با اما و اگر مواجه هستند.

پیروزی‎های پرگل حریفان پرسپولیس و استقلال

شب گذشته هفته جدید لیگ ستارگان قطر برگزار شد. الدحیل مقابل العربی به میدان رفت و با نتیجه سه بر صفر العربی را شکست داد. السد هم با نتیجه شش بر یک حریف خود ام صلال را تحقیر کرد و پیروزی پرگلی را به دست آورد.

هم اکنون در جدول رده‎بندی رقابت‎های لیگ ستارگان قطر تیم تیم السد با 57 امتیاز صدرنشین است و الدحیل با هفت امتیاز کمتر و با 50 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. واضح به نظر می‎رسد که السد با ستاره نامدارش یعنی ژاوی و یکی دو جین ستاره گران قیمت دیگر شانس بیشتری برای تصاحب جام قهرمانی این فصل دارد، تیمی که البته به همراه الدحیل برای آسیا هم نقشه‎های زیادی در ذهن می‌پروراند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها