آئودی تأیید کرده خودروی فیس لیفت TT RS مدل 2019 در نمایشگاه خودروی نیویورک حضور خواهد یافت. قیمت و مشخصات این خودرو هم پیش از رونمایی منتشر شده است.
کد خبر: ۱۲۰۰۷۳۰
قیمت و مشخصات آئودی TT RS  (+تصاویر و فیلم)

به گزارش جام جم آنلاین از پدال ، این خودرو که از بهار سال جاری میلادی وارد نمایندگی‌های آئودی در آمریکا می‌شود حداقل قیمت 67895 دلاری دارد.

نیروبخش محصول به‌روز آئودی پیشرانه‌ 5 سیلندر 2.5 لیتری توربویی است که همه می‌دانیم چه صدای فوق‌العاده‌ای دارد.

این نیروگاه قدرت 394 اسبی داشته و با یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه S ترونیک همکاری می‌کند.

با وجود سیستم چهار چرخ محرک کواترو، آئودی TT RS هنوز هم از نظر شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت سنگ محک کلاس خود بوده و شتاب جادویی 3.6 ثانیه‌ای دارد. گیربکس دوکلاچه خودرو هم به‌صورت استاندارد از لانچ کنترل برخوردار می‌باشد.

آئودی برای مدل سال 2019 این خودرو تغییراتی را تدارک دیده که از جمله‌ آن‌ها می‌توان به جلو پنجره‌ مشکی مات، ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و بال عقب ثابت اشاره کرد.

از دیگر به‌روزرسانی‌های TT RS 2019 می‌توان رادیاتورهای اضافی برای بهبود خنک‌کنندگی، چراغ‌های جلو و عقب LED و… را نام برد.

خودروی موردبحث به‌صورت استاندارد با رینگ‌های 19 اینچی تیتانیومی مات عرضه می‌شود اما می‌توان با پرداخت مبلغ بیشتر رینگ‌های جدید 20 اینچی 7 پره، کالیپرهای ترمز قرمز و سیستم اگزوز اسپورت با خروجی‌های مشکی را سفارش داد.

در کابین نیز تغییراتی اعمال شده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان شارژ بی‌سیم برای گوشی‌های هوشمند، سیستم صوتی جدید بنگ اند اولوفسن با خروجی 680 واتی و تریم های جدید را نام برد.

این خودرو به‌صورت استاندارد از کاکپیت مجازی آئودی که دارای گرافیک سه‌بعدی، اندروید اتو و اپل کارپلی می‌باشد برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها