تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز رسیدگی به سیل‌زدگان در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان اولویت نخست آستان قدس رضوی است و در این راستا ممکن است از بسیاری از اقدامات صرف نظر کنیم و یا آنها را به تعویق بیندازیم.
کد خبر: ۱۲۰۰۶۰۹

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی با حضور در آشپزخانه مرکزی خادمیاران رضوی در شهرستان خرم‌آباد، از بخش‌های مختلف این آشپزخانه بازدید و ضمن تشکر از زحمات عوامل این آشپزخانه، ابراز کرد: به هیچ عنوان نباید به چشم نیازمند به هموطنان سیل‌زده نگاه کرد، اینان خانواده‌های محترم، شریف و معتبری هستند که در حادثه سیل اخیر با مشکلاتی روبه‌رو شدند و این اتفاق ممکن است برای هرکدام از ما بیفتد.
مروی با بیان این‌که اقدامات آستان قدس در رابطه با مناطق سیل زده تنها معطوف به اقدامات اولیه و کوتاه مدت نخواهد بود و برنامه‌هایی برای امدادرسانی بلند مدت نیز خواهیم داشت؛ خاطرنشان کرد: ابتدا در راستای رفع نیازهای ضروری مردم سیل‌زده و سپس به میزان امکانات و مقدورات در جهت بازسازی منازل آسیب‌دیده و تهیه اسباب زندگی آنها تلاش خواهیم کرد.
وی افزود: ما امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده را وظیفه خود می‌دانیم و در این مسیر هیچ منتی بر آنها نداریم، بلکه این وظیفه را منتی از جانب مردم بر سر خود و توفیقی برای خدمتگزاری می‌دانیم که قطعا اجر و ثواب عظیمی در پیشگاه پروردگار خواهد داشت.
تولیت آستان قدس رضوی در ادامه خطاب به خادمیاران رضوی آشپرخانه مرکزی خرم آباد گفت: در تهیه و توزیع غذا و امدادرسانی به سیل‌زدگان کرامت مردم را رعایت کنید و حتما حفظ عزت و احترام مردم را در اولویت قرار دهید.
وی با تأکید بر این‌که امام رضا(ع) ناظر بر خدمات خادمیاران رضوی بر سیل زدگان هستند، اظهار کرد: در پخت و پز و توزیع غذا کمال دقت و حساسیت را بکار گیرید تا در حد امکان غذایی با کیفیت و با احترام در اختیار مردم قرار دهید، زیرا این مردم امروز مهمان‌های امام رضا(ع) هستند. تولیت آستان قدس رضوی در بازدید از بخش‌های مختلف آشپزخانه مرکزی خادمیاران رضوی در خرم آباد، در جریان نحوه طبخ و توزیع غذای متبرک امام رضا(ع) بین سیل‌زدگان قرار گرفت. آشپزخانه مرکزی خادمیاران رضوی در شهرستان
خرم آباد روزانه ده هزار غذا گرم را طبخ و میان مردم سیل‌زده توزیع می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها