متهم در پارک ارغوان تهران با چاقو همسرش را کشت

نجات مرد همسرکش از چوبه دار

مرد میانسال که سال گذشته همسرش را در پارکی در غرب تهران مقابل چشم شاهدان کشته بود پس از جلب رضایت فرزندانش از جنبه عمومی جرم محاکمه شد. متهم در جلسه دادگاه به تشریح قتل پرداخت.
کد خبر: ۱۲۰۰۵۹۵

به گزارش خبرنگار جام‌جم، هفتم خرداد سال ۹۷ به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض خبر رسید یک مرد میانسال همسر ۵۵ ساله‌اش به نام زهره را در پارک ارغوان در خیابان اسکندرزاده با ضربات چاقو کشته است. ماموران پلیس به پارک مورد نظر رفتند و با جسد خونین زن میانسال روبه‌رو شدند. همسر وی به نام حسین روی نیمکت نشسته و در انتظار ماموران پلیس بود. وی به محض روبه‌رو شدن با ماموران خودش را تسلیم و به قتل همسرش اعتراف کرد. این مرد انگیزه جنایت را اختلاف‌های قبلی با همسرش عنوان کرده و به بازسازی صحنه جرم پرداخت.
فرزندان این مرد قبل از این که وی محاکمه شود به دادسرا مراجعه کردند و وی را بخشیدند. آنها اعلام کردند حاضر به قصاص پدرشان نیستند و از خون مادرشان گذشت می‌کنند. به این ترتیب حسین در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و با حضور یک مستشار از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.
در این جلسه حسین به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت و گفت: من و همسرم زندگی خوبی داشتیم اما سال ۷۲ خانه‌ای به متراژ 422 متر را به نام همسرم زدم. مدتی بعد خانه را مشارکتی ساختیم و هفت واحد به همسرم رسید. در همان سال‌ها بود که با فوت پدرزنم ارثیه زیادی به همسرم رسید. همسرم ماهانه ۱۲ میلیون تومان از اجاره خانه‌هایی که داشت به‌دست می‌آورد. چند بار از او خواسته بودم تا چند واحد آپارتمان را به نام فرزندانمان سند بزند، اما قبول نکرد. بعد از آن بود که اختلاف‌های من و همسرم شروع شد.
مدتی بود همسرم با یک پسر شهرستانی شریک شده بود. می‌دانستم پسر جوان قصد کلاهبرداری از همسرم را دارد اما همسرم می‌گفت رابطه آنها برای خرید و ساخت و ساز خانه است. آخرین‌بار همسرم به خرید رفته بود که دنبال او رفتم و با هم به پارک رفتیم. من در پارک با همسرم صحبت کردم. بار دیگر از او خواستم تا چند واحد آپارتمان را به نام فرزندمان سند بزند و به او التماس کردم تا شراکتش را با پسر جوان تمام کند. اما قبول نکرد. من به همسرم گفتم حاضرم او را طلاق بدهم اما حرفی زد که اعصابم به هم ریخت. همسرم می‌گفت قبلا درخواست طلاق غیابی داده است. از شنیدن این حرف عصبانی شدم. در یک لحظه کنترل اعصابم را از دست دادم و با چاقو به جان او افتادم. من مقابل چشم شاهدان، همسرم را کشتم و سپس از آنها خواستم تا با پلیس تماس بگیرند.
این مرد در حالی که سرش را پایین انداخته بود، ادامه داد: من از قتل همسرم پشیمانم اما رفتارهای او باعث شد تا دست به چنین کاری بزنم.
در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا برای وی حکم صادر کند. این مرد طبق ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی به سه تا ده سال زندان محکوم خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها