آکورا در نمایشگاه خودروی نیویورک دو خودروی سفارشی دست‌ساز را رونمایی خواهد کرد. اولین خودرو TLX PMC ادیشن نام دارد که سازندگان آن همان تکنسین‌های ماهری هستند که با دستان خود سوپرکار NSX را خلق کرده‌اند.
کد خبر: ۱۲۰۰۵۱۷
خودرویی بسیار خاص! (+تصاویر و فیلم)

به گزارش جام جم آنلاین از پدال، تحویل این خودرو از تابستان سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و قیمت پایه‌ آن حدود 50 هزار دلار است.

این خودروساز ژاپنی همچنین خودروی دیگری با نام «MDX PMC ادیشن» را به نیویورک خواهد آورد.

جان ایکدا مدیر برند آکورا می گوید: ما نه تنها PMC را برای ساخت NSX طراحی کردیم بلکه به دنبال انعطاف بیشتر آکورا بودیم تا بتوانیم تولید خودروهای سفارشی با دستان تکنسین‌ها را دنبال کنیم. خودروهای TLX PMC و MDX PMC اولین مدل‌هایی هستند که از این قابلیت منحصربه‌فرد برخوردار بوده و ما به دنبال گزینه‌های بیشتری هستیم.

خودروی موردبحث در بالاترین نقطه‌ی خانواده‌ی TLX نشسته و نیروبخش آن پیشرانه‌ی 6 سیلندری است که با سیستم چهار چرخ محرک خاص این برند همکاری می‌کند.

ویژگی‌های لوکس فراوان به همراه پکیج ادونس TLX در این خودرو دیده می‌شوند. همچنین در بدنه و کابین خودرو هم از تریم A-Spec آکورا بهره گرفته شده است.

تمامی مدل‌های TLX PMC رنگ بدنه‌ی قرمز والنسیا خواهند داشت که گفته می‌شود جذاب‌ترین رنگ این برند بوده و قبلاً در سوپرکار NSX بکار رفته بود.

این رنگ از تکنولوژی نانو پیگمنت برخوردار است که اشباع رنگی بالا و تضاد برجسته‌ای دارد. به خاطر فرایند ساخت بسیار پیچیده، تمامی مدل‌های PMC ادیشن همان فرایند بررسی دستی مدل NSX را پشت سر خواهند گذاشت یعنی اتمام فرایند رنگ‌آمیزی هر خودرو 5 روز طول می‌کشد.

پس از این مرحله تکنسین‌های آکورا شروع به مونتاژ دستی خودروها خواهند کرد و پس از آن جلوپنجره، دستگیره‌های درب و سقف مشکی براق، خروجی‌های اگزوز چهار اینچی و رینگ‌های 19 اینچی ویژه را نصب خواهند کرد.

اما در کابین نیز صندلی‌های چرم میلانوی مشکی با عناصر آلکانترا، کف‌پوش‌های سفارشی و دوخت‌های قرمز و مشکی روی صندلی‌ها، پانل درب‌ها و استراحت گاه مرکزی دست‌ها به چشم می‌خورند. غربیلک فرمان A-Spec با چرم مشکی، پدال شیفترهای فلزی و پلاک ویژه‌ی روی کنسول نیز از دیگر شاخصه‌های کابین هستند.

آکورا TLX PMC ادیشن از نظر تکنولوژی دارای سیستم‌های اپل کارپلی، اندروید اتو، صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده، غربیلک فرمان گرم شونده، سیستم صوتی خاص ELS با 10 بلندگو، شارژ بی‌سیم، دوربین دید محیطی، آینه‌های برقی با تیره شوندگی خودکار و بسته‌ ایمنی آکورا واچ می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها