گل معروف آندو، بهترین گل تاریخ لیگ قهرمانان شد

تیموریان: هیجان ندهید!

نزدیک به شش سال قبل در بازی استقلال و بوریرام تایلند در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، آندرانیک تیموریان موفق شد یک سوپرگل به یادماندنی بزند. شوت بی‌نظیر او از فاصله نزدیک به 35 متری فضا را شکافت و وارد دروازه حریف شد. این گل با تمجید خیلی‌ها در سطح جهان روبه‌رو شد.
کد خبر: ۱۱۹۹۸۵۳

حتی گزارشگر عرب مسابقه آن را بهترین گل هفته جهان خواند. در آن شب هر چند خیلی‌ها به تمجید از گل آندو پرداختند ولی هیچ‌کس فکر نمی‌کرد روزی این گل بهترین گل تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شود. در نظرسنجی اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا گل آندو موفق شد همه گل‌های زیبا را پس بزند و عنوان بهترین را مال خود کند.
تیموریان این روزها مانند روال گذشته سکوت کرده و ترجیح می‌دهد صحبت نکند. یک‌بار وقتی درباره این گل با تیموریان صحبتی دوستانه داشتیم او حرف‌های جالبی درباره آن زد. آندو گفت: «همه‌اش گیر داده‌اید به این شوت. کار شاقی نکردم. توپ جلوی پایم افتاد. احساس کردم الان شوت بزنم گل می‌شود و زدم.» آن زمان خیلی‌ها این گل را شبیه صاعقه می‌دانستند. آندو اما مخالف بود و می‌گفت نظری در این باره ندارد: «دیگر خیلی هیجان می‌دهند. راستش آن سال دوست داشتم استقلال قهرمان آسیا شود و واقعا حیف شد. ما توان رسیدن به فینال را داشتیم ولی متاسفانه نشد.»
گل تیموریان در رقابت با گل علی بائف، بازیکن ازبکستانی موفق شد عنوان بهترین را مال خود کند. 77 درصد کاربران به این گل رای دادند و گل بائف هم فقط تنها 23درصد را مال خود کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها