مجموعه دوم مستند «چهره در قاب» همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. به گزارش روابط عمومی شبکه دو، در این مجموعه زندگی و آثار هنرمندان برجسته نسل اول انقلاب و دفاع مقدس از زبان خود آنان روایت می‌شود .
کد خبر: ۱۱۹۹۵۶۹

هر کدام از اپیزودهای این مجموعه در قالب مستند پرتره به زندگی و آثار هنرمندانی چون: عبدالحمید قدیریان(نقاش و طراح صحنه)، احمد ناطقی (عکاس جنگ)، گل علی بابایی (نویسنده و تاریخ نگار دفاع مقدس)، طاهر شیخ‌الحکمایی (مجسمه‌ساز)، محمود ظهیرالدینی (عکاس و خبرنگار جنگ)، غلامعلی طاهری (نقاش) و مرتضی اکبری (عکاس جنگ) می‌پردازد.
این مجموعه به تهیه‌کنندگی حسین همایونفر و کارگردانی مهدی زنگنه تولید شده است. از دیگر عوامل این مجموعه مستند می‌توان به افراد ذیل اشاره کرد: تحقیق و پژوهش: یوسف شمشیری، مدیرتولید: محمدمهدی احمدیان، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: محمدحسن گلشن، تصویربرداران: جواد رزاقی‌زاده _ رضا دیدار و تدوین: سهیل سلیمی _ سید جواد حسینی _ مجید جان‌بزرگی.
مجموعه مستند «چهره در قاب» کاری است از موسسه فرهنگی روایت فتح که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17 و 45 دقیقه از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها