فتحی، استقلالی‌ها را به آرامش دعوت کرد

ماجرای اولتیماتوم غیرمستقیم به شفر

استقلال تهران نتایج خوبی به دست نیاورده است. این تیم در فصل جاری هم فراز و نشیب زیادی داشت و حالا علاوه بر جام حذفی، قهرمانی در لیگ برتر را هم تا حدود زیادی از دست داده است. با وجود مدعیانی چون پرسپولیس و تراکتور و همینطور سپاهان، دیگر کار استقلال بسیار دشوار خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۹۹۵۵۵

این تیم 7امتیاز از پرسپولیس صدرنشین کمتر دارد و از نظر اعضای هیات مدیره باشگاه هم قهرمانی در لیگ برتر از کف رفته است. عملکردی که شفر در استقلال داشت در خفا باعث انتقاد بعضی از اعضای هیات مدیره شد و قصد داشتند در جلسه‌ای که هفته گذشته با حضور او برگزار شد، این انتقادها را علنی کنند. آنها بسیار ناراضی بودند. میرشاد ماجدی و کامران منزوی از جمله ناراضی‌ها بودند.
این دو عضو هیات مدیره اعتقاد داشتند هواداران آسیب زیادی دیده اند چون علاوه بر از دست دادن دو جام در دربی هم شکست خورده اند و این مساله برایشان بسیار سخت بوده است. در نهایت اما اعضای هیات مدیره به این جمع بندی رسیدند که با توجه به در پیش بودن بازی رفت و برگشت مقابل الهلال بهتر است که استقلال آرامش داشته باشد و از مشکلات فاصله بگیرد. بدین ترتیب در زمان حضور شفر در جلسه هیات مدیره بحث خاصی در این باره صورت نگرفته و فقط اعضای ناراضی از نتایج به مرد آلمانی گفتند هواداران گلایه دارند و خواستار نتایج بهتری بوده‌اند. شفر هم تاکید داشت که تلاشش را برای موفقیت تیم خواهد کرد.
در این بین اما به نظر می‌رسد یک توافق محرمانه و پشت پرده هم اتفاق افتاده است. استقلال در حال حاضر تنها شانس موفقیت در یک جام را دارد؛ لیگ قهرمانان آسیا. اگر این جام را هم از دست بدهد در آن صورت دیگر دلیلی برای ماندن شفر در استقلال وجود ندارد. ظاهرا اعضای هیات مدیره در این باره به جمع بندی رسیده‌اند. یکی از این اعضا هم به جام‌جم توضیح می‌دهد: «روز 19 فروردین و 3 اردیبهشت دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال برگزار می‌شود و طبیعتا نتایج این دو بازی تکلیف خیلی چیزها را روشن خواهد کرد. تا آن زمان باید منتظر ماند.» در حال حاضر استقلال در قعر جدول گروه c قرار دارد و اگر می‌خواهد صعود کند باید الهلال را شکست دهد. شفر هم ظاهرا از تمام قضایا با خبر است و به همین خاطر تلاش کرده تا آرامش را به تیمش برگرداند. در همین حال فتحی مدیرعامل استقلال هم به اعضای هیات مدیره گفته باید حمایت لازم را قبل از این دو بازی انجام دهند تا دیگر بهانه‌ای وجود نداشته باشد.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها