مصاحبه شماره 2 ناراضی دردسرساز شد

برانکو: عالیشاه در فهرست ما نیست

اتفاقات بازی پرسپولیس در برابر پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس سرانجام برای امید عالیشاه دردسرساز شد تا این بازیکن از فهرست پرسپولیس برای سومین بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خارج شود. عالیشاه که از نیمکت‌نشینی‌های خود کلافه شده بود، خیلی زود زبان به اعتراض باز کرد و همان حرف‌ها برای او مشکل ساخت.
کد خبر: ۱۱۹۹۵۴۸

در میانه نیمه دوم بازی با پیکان، برانکو از دستیاران خود خواست امید عالیشاه که در حال گرم کردن بدن خود در پشت دروازه تیمش بود را برای ورود به میدان فرا بخوانند.
البته تعویض دوم پرسپولیس برای ورود مهدی ترابی خرج شد و حتی تعویض سوم پرسپولیس هم در آخرین دقیقه بازی به سعید کریمی اختصاص پیدا کرد تا عالیشاه جو اردو را به هم بریزد.
او بعد از بازی برانکو را تهدید به افشای اسرار تیم کرد و به خبرنگاران گفت: حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، اما برای این‌که آرامش تیم در این روزها به هم نخورد، فعلا سکوت می‌کنم، اما در پایان فصل حرف‌های شنیدنی خواهم زد. امروز ۲۰ دقیقه کنار زمین مشغول گرم کردن خودم بودم حتی آنقدر خوب بودم که می‌توانستم از ابتدا بازی کنم و تمرینات خوبی هم انجام می‌دهم. این‌که بازی نمی‌کنم نظر سرمربی تیم است.
این حرف‌ها آنقدر تند بود که واکنش برانکو را در پی داشته باشد. سرمربی کروات پرسپولیس، امید عالیشاه را از فهرست بازی سه‌شنبه با الاهلی عربستان کنار گذاشت تا نشان دهد نسبت به اتفاقات داخل تیم و رفتارهای بازیکنان بی‌تفاوت نیست.
به این ترتیب پرسپولیس ساعت 11:40 امروز بدون بازیکن شماره 2 خود راهی دبی می‌شود تا برای بازی سه‌شنبه با الاهلی آماده شود.
در حالی که همه امیدوار بودند برانکو از این تصمیم خود منصرف شود، او در حاشیه آخرین تمرین پرسپولیس در تهران گفت: این بازیکن به دلیل مصاحبه‌ای که داشته، فعلا در لیست ما قرار ندارد. ما بهترین تصمیم را در مورد او خواهیم گرفت. ما 29 بازیکن داریم. در تمام تیم‌های دنیا 11 بازیکن به میدان می‌روند که راضی هستند و چهار پنج بازیکن هم تقریبا رضایت دارند، اما بقیه بازیکنان ناراضی هستند و این مسأله طبیعی است؛ اما بپذیرید که اتفاقات زمین نشان می‌دهد چه کسی بازی کند. فوتبال همین است.
با جملات تیز برانکو، امید عالیشاه را باید از فهرست بازی‌های لیگ پرسپولیس هم خارج کرد مگر آن‌که دوباره افرادی برای میانجی‌گری پیدا شوند و این مشکل با گل و شیرینی حل شود.

خلیلی: اسیر شایعات و حواشی نمی‌شویم
پرسپولیسی‌ها حالا دیگر محسن خلیلی را که یکی از خاطره ساز ترین بازیکنان این باشگاه است روی نیمکت ذخیره‌ها به‌عنوان سرپرست و مدیرتیم می‌بینند. بازیکنی که در فصل هفتم، نه تنها آقای گل شد بلکه با گل‌هایش، به سرخپوشان در جهت کسب قهرمانی کمک شایانی کرد.
اما خلیلی در آستانه شروع سفر سرخپوشان به امارات برای بازی با الاهلی عربستان گفت: «هیچ حریف آسانی وجود ندارد و متاسفانه حریفان عربستانی، شرایط سخت‌تری برای ما می‌سازند زیرا باید بازی‌هایی که در آن میزبان هستیم را مقابل این رقبا، در کشور ثالث برگزار کنیم که این موضوع، فشار مضاعفی به تیم مان وارد می‌کند، ولی پرسپولیس تیم بزرگی است و تحت هر شرایطی برای کسب موفقیت راهی میدان خواهد شد.» او اضافه کرد: «برای این سفر، برنامه ریزی کاملی داریم و از حالا می‌دانیم حتی چه مدل تمرینی و چه امکاناتی برای تمرین می‌خواهیم و یا چه زمانی برای ناهار و عصرانه وجود دارد. برنامه‌ریزی کاملا حرفه‌ای از سوی کادرفنی صورت گرفته تا حتی یک دقیقه‌مان در امارات از دست نرود. امیدوارم بتوانیم نتیجه‌ای بگیریم که باعث افتخار همه هواداران پرسپولیس شود.»
از خلیلی درخصوص یکسری شایعات مثل قهر برانکو با ایرج عرب یا درگیری و تنش داخل تیم پرسیدیم که گفت: «تیم بزرگ، همیشه حاشیه‌های بزرگی هم دارد ولی از بس خوب نتیجه گرفتیم که نگذاشتیم حاشیه‌سازان به خواسته‌شان برسند. با روندی که داریم، باز هم پیش می‌رویم و امیدواریم با کسب پیروزی‌های بیشتر، کاری کنیم که حاشیه‌سازان نیز کاری به کار تیم‌مان نداشته باشند. قطعا با این شایعات، هیچ‌کس نمی‌تواند به پرسپولیس آسیبی وارد کند، زیرا هواداران ما، حواس‌شان کاملا جمع است و در یک کلام، اسیر این مدل حاشیه‌ها و شایعات نمی‌شوند.»

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها