بیرانوند در واکنش به اقدامی که برای لرها کرد؛

از مردم متشکرم که به من اعتماد کردند

سیل ویرانگر اخیر آسیب‌های سنگینی هم به لرستان زد. عده زیادی بی‌خانمان شدند و حالا نیاز به کمک دارند. علاوه بر کمک‌های نقدی، آنها به اقلام زیادی هم نیاز دارند، چراکه واقعا شرایط سخت شده است. مثل همیشه که چهره‌های ورزشی بعد از حوادث مختلف وارد گود می‌شوند و کمک جمع می‌کنند، این بار علیرضا بیرانوند، گلر تیم ملی و پرسپولیس هم پیش آمد تا بتواند کمک‌هایی را برای مردم شهرش جمع کند. او در این باره به جام‌جم می‌گوید: «هر چه دارم از همین مردم است. در روزهای سخت همیشه حامی من بودند و خیلی حمایت کردند. حالا وظیفه خودم می‌دانم در این روزهای سخت کنار مردم شهرم باشم.»
کد خبر: ۱۱۹۹۳۴۳

بیرانوند درباره اقدامات اخیرش توضیح می‌دهد: «این کار کوچکی بود که می‌توانستم برای شهرم بکنم. البته من کار خاصی نکردم و این مردم بودند که کار اصلی را انجام دادند. واقعا دست همه درد نکند. وقتی خواستم کمک‌ها را جمع آوری کنم، به من اعتماد کردند. هر چیزی که نیاز بود به ورزشگاه درفشی‌فر فرستادند. کمک‌ها اینجا تمام نمی‌شود. تازه این اولین اقلامی است که برای مردم می‌فرستیم و دوباره ادامه خواهد داشت. از مسؤولان استان لرستان هم باید یک تشکری کنم که انصافا کمک زیادی کردند تا اقلام درست به دست مردم برسد.»
علیرضا البته نتوانست تا خود لرستان برود. به هر حال مشکلاتی برای رفت و آمد پیش آمده است. بیرانوند در این باره می‌گوید: «بله، درست است نشد خودم وارد لرستان شوم ولی تا جایی که توانستم رفتم و پیگیر همه چیز بودم. از روز اول قول دادم کمک‌ها به طور کامل به دست مردم شهرم برسد و خدا را شکر این اتفاق افتاد. 14 کامیون اقلام بود که همه در کنار هم آنها را پر کردیم. همین جا می‌خواهم از مردم خوبی که آمدند و کمک کردند تشکر کنم.»
خود بیرانوند هم رقمی نزدیک به 30 میلیون تومان کمک کرد تا بتوانند اقلام مورد نیاز مردم را تهیه کنند. البته او علاقه‌ای ندارد در این باره حرف بزند: «کار خاصی نبود. مردم کمک اصلی را کردند نه من. همین جا از کسانی که می‌توانند کمک کنند می‌خواهم که جلو بیایند. مردم لرستان و دیگر شهرهای سیل‌زده واقعا شرایط سختی دارند. اوضاع بد است. پیام‌های زیادی برایمان ارسال می‌کنند. متاسفانه مشکلات زیاد است و مردم خانه و زندگی خود را به طور کامل از دست داده‌‌اند. خیلی دوست داشتم خودم هم به لرستان بروم ولی متاسفانه نتوانستم. به هر حال کمک‌ها باید به چند روستا و شهر برود و نمی‌توانستم در تمام مسیر باشم. روز یکشنبه هم باید همراه تیم پرسپولیس به دبی بروم تا برای بازی الاهلی آماده شویم.»

کاوه علی‌اسماعیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها