در حال حاضر، قیمت جدیدترین خودرو‌های لوکس شاسی‌بلند در جهان، از حدود ۱۹۸هزار دلار تا ۳۲۵هزار دلار گزارش شده است.
کد خبر: ۱۱۹۸۴۳۷
گران قیمت‌ترین خودرو‌های شاسی بلند جهان (+ تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، در حال حاضر، قیمت جدیدترین خودرو‌های لوکس شاسی‌بلند در جهان، از حدود ۱۹۸هزار دلار تا ۳۲۵هزار دلار گزارش شده است.

با توجه به محبوبیت خودرو‌های suv (شاسی‌بلند) در سراسر جهان، تمام صاحبان آینده‌نگر همواره به دنبال ساخت خودرو‌های قدرتمندتر، مطلوب و مطابق با سلیقه مشتریان هستند. خودرو‌های شاسی بلند در جهان به تازگی وارد قلمرو جدیدی در تولید خود برای افرادی که به دنبال لوکس‌ترین‌ها هستند، شده‌اند. این رقابت طی دهه‌های گذشته در بین برند‌های لوکس خودروسازی سبب پیشرفت نسبی و بهبود عملکرد آن‌ها شده است.

در ادامه، نگاهی به پنج مورد از ارزشمندترین خودرو‌های شاسی‌بلند جهان می‌اندازیم:

۱-جدیدترین مدل خودرو مرسدس بنز تولید شده در سال ۲۰۱۹، به نام AMG G۶۳، با موتور دو توربو V۸ و قدرت ۵۷۷ اسب‌بخار است. این مدل با نام تجاری جدید خود، ارتقاء قابل توجهی در تمام موارد از جمله آسایش و راحتی، تکنولوژی داخلی، سرعت و... داشته و به طور کلی بدون عیب و نقص است.


۲-جدیدترین مدل Bentley Bentayga با دو مدل موتور قدرتمند؛ موتور دو توربو V۸ و موتور دو توربو W۱۲، بسته به سلیقه مشتری ارائه شده است. موتور دو توربو W۱۲ دارای قدرت بیشتری است. قدرت این موتور در مجموع ۶۰۰ اسب‌بخار و حداکثر سرعت ۱۸۷ کیلومتر بر ساعت است. شروع قیمت این خودرو لوکس از ۱۹۸ هزار دلار است.



۳- مدل جدید لامبورگینی با نام Urus با قیمت اولیه حدود ۲۰۰ هزار دلار وارد بازار شده است که آخرین مدل ارائه شده در زمینه خودرو‌های مفید اسپرت این شرکت ایتالیایی است. این خودرو دارای موتور دو توربو V۸ به همراه قدرت ۶۴۱ اسب‌بخار است. بالاترین سرعت ثبت شده برای این خودروی لوکس، ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است.



۴- جدیدترین مدل خودرو range rover (رنج روور) به نام SVAutobiograhy LWB با قیمت ۲۱۰ هزار دلار وارد بازار شد. این خودرو نیز دارای موتور دو توربو V۸ و قدرت ۵۷۷ اسب‌بخار است. از امکانات این خودرو می‌توان به تنظیم سیستم گرمایش و سرمایش برای صندلی‌ها، صندلی ماساژور گرم و یخچال فریزر در صندلی عقب اشاره کرد.




۵-جدیدترین مدل خودرو رولز رویس (Rolls-Royce Cullinan) با قیمت اولیه حدود ۳۲۵ هزار دلار واردا بازار شد. این خودرو با موتور دو توربو V۱۲ و قدرت ۵۶۳ اسب بخار ارائه شده است. Cullinan قادر است مسافت ۶۰ کیلومتر را در حدود ۵ ثانیه طی کند. از امکانات این خودرو لوکس می‌توان به یخچال فریزر کریستالی در صندلی عقب و صندلی‌های چرمی کشویی اشاره کرد.





newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها