شبکه‌های سیما در ایام نوروز برای مخاطبان خود سفره هفت‌سین متنوعی تدارک دیده‌اند.‌ همزمان با نوروز و نو شدن طبیعت، شبکه های تلویزیونی نیز رخت نو بر تن می‌کنند و با ویژه برنامه‌های جذاب و شاد، مسابقات، مستندها، فیلم‌های شاخص سینمای ایران و جهان، پویانمایی و ‌سریال‌های متنوع به استقبال بهار 98 می‌روند. در ادامه برنامه‌ها، سریال‌ها و ویژه برنامه‌های نوروزی چند شبکه را معرفی می‌کنیم و از جزئیات آنها می‌گوییم. برنامه‌هایی که برخی از آنها چند روز پیش از نوروز روی آنتن رفته‌اند و تحویل سال را به صورت ویژه همراه مخاطبان خواهند بود.
کد خبر: ۱۱۹۸۱۷۸

شبکه یک

ویژه‌برنامه «فرمول یک» ویژه تحویل سال 98 شبکه یک، با اجرای علی ضیا خواهد بود. در این برنامه که در گروه اجتماعی شبکه یک تهیه شده است جمعی از هنرمندان، خوانندگان و چهره‌های محبوب سینما و تلویزیون دعوت شده‌اند تا در کنار هم مراسم تحویل سال 98 را اجرا کنند. به ویژه این‌که مردمی‌ترین چهره سال هم که با رای مردم انتخاب شده است معرفی می‌شود. این برنامه از ۲۵ اسفند روی آنتن رفته و تا 29 اسفند هر شب بعد از خبر ساعت ۲۱ پخش می‌شود. چهارشنبه نیز برنامه در دو بخش، روی آنتن می‌رود و بار اول از ساعت 19 تا 20 و 30 دقیقه روی آنتن شبکه یک خواهد بود و بار دیگر نیز از ساعت 23 تا دقایقی پس از تحویل سال پخش خواهد شد.

شبکه آموزش

برنامه «نوبهار» ویژه برنامه تحویل سال شبکه هفت سیما شد.
گروه مهارت‌های تخصصی و عمومی شبکه هفت سیما به تهیه‌کنندگی محمد حسین رضوی ویژه‌برنامه نوبهار را از 27 اسفند تا 2 فروردین ماه 98 راهی آنتن می‌کند. در این ویژه‌برنامه که با اجرای حمید گودرزی پخش می‌شود از مهمانان ویژه‌ای در عرصه‌های مختلف هنری، ورزشکاران، خوانندگان و... دعوت شده است.

شبکه 3
ویژه برنامه تحویل سال 1398، سه شنبه 28 و چهارشنبه 29 اسفند روانه آنتن شبکه سه خواهد شد .این برنامه با اجرای احسان علیخانی ده‌ها چهره مطرح از حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری و همچنین نخبگان جوان کشور، مهمان ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه سه خواهند بود.

شبکه 4

برنامه همیشه بهار از ساعت 21 شامگاه 29 اسفند تا 2 بامداد اول فروردین با چهره‌های شاخص فرهنگی، مهمان لحظات تحویل سال خانه‌های ایرانیان می‌شود.
تهیه‌کنندگی همیشه بهار را رضا عبادی به عهده دارد. در این برنامه علاوه بر گفت‌وگوی امیرحسین مدرس با اهالی ادب و فرهنگ، تله تئاترهای کوتاه طنز، گزارش‌های شاعرانه مردمی،‌ همه چیز در باره نوروز و پیشینه آن، موسیقی اقوام و نواحی و گفت‌وگوی کوتاه با مفاخر ادبی و هنری نیز پخش می‌شود.

شبکه 5

«بهار جان» عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه پنج سیما به تهیه‌کنندگی محمد قنبری است که با بخش‌های جذاب و متنوع به استقبال نوروز 98 می‌رود. این ویژه برنامه با دو مجری از شب 27اسفند روی آنتن رفته و به مدت سه شب پخش می‌شود. دعوت از چهره‌ها، شخصیت‌های فرهنگی، هنری و...، اجرای کنسرت زنده، میان برنامه، گزارش سفرنامه مشهد مقدس، نجف و ارتباط زنده و مستقیم با کربلای معلی از بخش‌های این برنامه است.

شبکه قرآن

ویژه‌برنامه تحویل سال نوی شبکه قرآن با عنوان «نگاه خورشید» از ساعت 21 آخرین روز اسفند تا 2 بامداد اول فروردین به صورت زنده و مستقیم از حرم مطهر امام رضا (ع) روی آنتن می‌رود که دعوت از مهمانان ویژه و پخش آیتم‌های جذاب از بخش‌های این برنامه است. همچنین در این برنامه ارتباط‌های زنده با حرم‌های مقدس قم، نجف و ... نیز برقرار می‌شود.

آی‌فیلم

شبکه‌ آی‌فیلم ۲۷، ۲۸ و ۲۹ اسفند با ویژه‌برنامه زنده «به‌وقت بهار» به استقبال سال نو می‌رود. این برنامه با حضور بازیگران و هنرمندان سرشناس کشورمان مهمان خانه‌ آی‌فیلمی‌ها می‌شود و قرار است در این سه روز میزبان بازیگرانی همچون داریوش ارجمند، لیلا اوتادی، مهتاب کرامتی، عبدالرضا اکبری، علی نصیریان، ابوالفضل پورعرب، شبنم قلی‌خانی، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی و... باشد. گروه رستاک و فریدون آسرایی نیز در این سه روز در «به وقت بهار» حاضر خواهند شد. این ویژه‌برنامه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی فرشید محمودی با آیتم‌های متنوع و جذاب همچون طنز رادیویی، شوخی با خوانندگان، تبریک هنرمندان و آیتم‌های طنز و کلیپ‌های شاد دیگر در روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند از ساعت 22 و 30 دقیقه تا۲۴ و روز ۲۹ اسفند از ۲۱ تا ۲ بامداد ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها