در نوروز امسال 480 پایگاه در استان چهارمحال و بختیاری به مسافران نوروزی خدمات رسانی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۹۷۹۳۰
مانور خدمات رسانی دستگاههای اجرایی به مسافران نوروزی

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: نوروز امسال 50 پایگاه راهداری، شش ایستگاه نوروزی حمل و نقل جاده ای، 25 پایگاه اطلاع رسانی، 295 پایگاه پلیس، 50 پایگاه هلال احمر، 50 پایگاه اورژانس و سه ایستگاه سلامت نوروزی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان خدمات رسانی می کند.
مجید نظری دهکردی افزود: از مجموع 50 پایگاه راهداری نوروزی در چهارمحال و بختیاری 33 پایگاه ثابت و بقیه سیار است.
وی گفت: نوروز امسال در 295 پایگاه پلیس یکهزار و 500 نیروی انسانی با 112 خودرو به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری خدمات رسانی خواهد کرد.
نظری افزود: امسال از مجموع 50 پایگاه اورژانس نوروزی چهارمحال و بختیاری 33 پایگاه جاده ای و 17 پایگاه به صورت شهری فعالیت دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان برای استقبال از مسافران نوروزی آماده است.
مهرداد جوادی افزود: تمامی هماهنگی های لازم برای تامین کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری در نوروز امسال انجام شده است و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.
وی گفت: برای افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری خدمات رسانی مورد نیاز با کیفیت بالا ارائه می شود.
جوادی افزود: افزایش میزان ماندگاری مسافران و گردشگران باعث افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و رشد شاخص های توسعه ای خواهد شد.
نوروز سال 1397 افزون بر 152 هزار مسافر در مراکز اقامتی چهارمحال و بختیاری اسکان یافتند.
همچنین در تعطیلات نوروز 1397 بیش از یک میلیون و 500 هزار مسافر وارد چهارمحال و بختیاری شدند که بیشترین آن ها به ترتیب در شهرستان های شهرکرد، بروجن، لردگان و سامان بوده اند.
بیشترین مسافران ورودی به چهارمحال و بختیاری در نوروز پارسال از استان های خوزستان، اصفهان، تهران، البرز و فارس بودند.
قرارگیری بخش وسیعی از جنگل های زاگرس، وجود غارها، آبشارها، چشمه ها، اماکن تاریخی، بقاع متبرکه، مناطق حفاظت شده، موزه ها و بوستان ها باعث شده تا بسیاری از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی، چهارمحال و بختیاری را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها