یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می‎شود ؛

اروپا در تسخیر انگلیسی‎ها

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرعه‌کشی شد

بارسا - یونایتد؛ جذاب‌ترین نمایش فصل

قرعه‌کشی مراحل یک‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیروز در نیون سوئیس برگزار شد و هشت تیم حاضر در این مرحله، حریفانشان را شناختند که در میان چهار بازی حساس این مرحله، دیدار بارسلونا - منچستریونایتد بی‌تردید جذاب‌ترین نمایش این فصل خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۹۷۸۰۷

نکته جالب قرعه‌کشی دیروز این بود که در این قرعه‌کشی نه از سیدبندی خبری بوده و نه مرزبندی جغرافیایی کشورها. در حالی که با شکست بایرن مونیخ مقابل لیورپول، آخرین سهمیه آلمان در لیگ قهرمانان اروپا هم سوخته بود (و برای اولین بار در 14 سال اخیر آلمان نماینده‌ای در یک چهارم نهایی نداشت)، چهار تیم از انگلیس به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کردند تا انگلیسی‌ها به اندازه چهار دوره اخیر در این مرحله، در یک‌چهارم نهایی این فصل نماینده داشته باشند.
با انجام قرعه‌کشی مشخص شد یک بازی مرحله یک‌چهارم نهایی تمام انگلیسی است. منچسترسیتی که در دومین سال حضور پپ گواردیولا به یک‌چهارم نهایی صعود کرد و در این مرحله مقابل لیورپول حذف شد، در برابر تاتنهام قرار گرفته و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار شاگردان پپ خواهد بود.
نکته دیگر قرعه‌کشی این بود که رونالدو فوق‌ستاره جداشده رئال مادرید به آژاکس رسید که رئال را از لیگ قهرمانان حذف کرده بود.
بارسلونا تنها اسپانیایی باقیمانده در لیگ قهرمانان هم باید در برابر منچستریونایتد بازی کند که در مرحله قبل پاری‌سن‌ژرمن را از جام بیرون رانده بود.
یک چهارم نهایی
قرعه‌کشی بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به این صورت انجام شد:
بازی اول: آژاکس - یوونتوس
بازی دوم: لیورپول - پورتو
بازی سوم: تاتنهام - منچسترسیتی
بازی چهارم: بارسلونا - منچستریونایتد
بازی‌های رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ‌های 20 و 21 فروردین 98 و بازی‌های برگشت این مرحله نیز در تاریخ‌های 27 و 28 فروردین 98 برگزار خواهد شد.
نیمه‌نهایی جذاب
دیروز قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان این فصل هم برگزار شد. در این مرحله مشخص شد برنده دو بازی تاتنهام - منچسترسیتی باید در مرحله نیمه‌نهایی مقابل برنده دو بازی آژاکس - یوونتوس قرار بگیرد.
در دیگر دیدار نیمه‌نهایی هم برنده دو بازی منچستریونایتد - بارسلونا باید در برابر برنده دو بازی پورتو - لیورپول قرار بگیرد.
بازی‌های رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم در 10 و 11 اردیبهشت 98 و بازی‌های برگشت این مرحله هم در 17 و 18 اردیبهشت 98 برگزار خواهد شد.
فینال
بازی فینال روز شنبه 11 خرداد 98 در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی شهر مادرید اسپانیا برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها