خواستگار شکست خورده زمانی که با پاسخ منفی خانواده دختر مورد علاقه‌اش روبه‌رو شد جنایتی هولناک را رقم زد.
کد خبر: ۱۱۹۶۷۸۲

به گزارش جام‌جم، عصر شنبه مردی با پلیس شهرستان ملکشاهی استان ایلام تماس گرفت و ازحمله مسلحانه به خانه همسایه‌شان در یکی از محله‌های دلگشا خبرداد. ماموران زمانی که برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند، مشاهده کردند مردی همراه دختر و پسر جوانش براثر شلیک گلوله کشته شده‌اند.
در این مرحله ماموران برای فاش شدن هویت قاتل به تحقیق از دیگر اعضای خانواده مقتولان پرداختند که معلوم شد مرد 28 ساله که خواستگار دختر خانواده بوده، دست به این جنایت زده است. در جریان تحقیقات مشخص شد این جوان چند بار برای خواستگاری از دختر جوان نزد خانواده وی رفته و هر بار از آنها پاسخ منفی شنیده است. سرانجام روز حادثه به مقابل خانه آنها آمده و بعد از آن‌که پدر خانواده در را باز کرده، خواستگار خشمگین با سلاحی که به‌دست داشته به سمت اوشلیک کرده ووی را به قتل رسانده است. با شنیده شدن صدای گلوله، دختر و پسر خانواده از خانه بیرون آمده و که جوان خواستگار با دیدن پسر مقتول و دختر مورد علاقه‌اش به سمت آنها نیز شلیک کرده و این خواهرو برادر را به قتل رسانده است.
سردار نورعلی یاری، فرمانده انتظامی استان ایلام در این‌باره گفت: تحقیقات تیم‌های عملیاتی پلیس برای یافتن قاتل فراری ادامه داشت تا این‌که با گذشت سه ساعت از این جنایت، متهم در ارتفاعات ملکشاهی شناسایی و آنجا بازداشت شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و اعتراف کرد پس از شنیدن جواب رد، برای انتقام به سمت اعضای خانواده دختر مورد علاقه‌‌اش شلیک کرده است.
متهم روانه بازداشتگاه پلیس شد و تحقیقات از او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها