مدیرعامل رجا در واکنش به راه اندازی کمپین #از_من_شروع_کنید

کسانی باید پاسخگو باشند که از سوی مردم انتخاب شده اند

کمپین #از_من_شروع_کنید نام کمپینی است که مسئولان مختلف برای حضور در آن به صورت داوطلبانه اعلام آمادگی می کنند تا پاسخگوی انتقادات و سوالات مردم در رابطه با عملکردشان باشند.
کد خبر: ۱۱۹۶۷۳۸
کسانی باید پاسخگو باشند که از سوی مردم انتخاب شده اند

به گزارش جام جم آنلاین، سید حسن موسوی نژاد مدیرعامل سابق رجا دراینباره به جام جم آنلاین گفت: اگر شرایط پاسخگویی برای همه فراهم باشد خیلی خوب است اما اینطور نباشد که فقط عده ای مورد سوال و انتقاد قرار بگیرند و بقیه مسئولان نیز مجبور به پاسخگویی نباشند.

موسوی نژاد عنوان کرد: زمانی می توان با اطمینان درباره این کمپین صحبت کرد که همه مسئولان بخواهند به آن بپیوندند، صرف پیوستن چند مسئول خاص کافی نیست و همه باید در این کمپین حضور داشته باشند و آمادگی خود را برای جواب دادن به مردم اعلام کنند.

او درباره اینکه چه کسانی را برای حضور در این کمپین دعوت می کند، گفت: اسم مسئول خاصی را نمی آورم اما قوه قضاییه و مسئولانش باید در این کمپین حضور داشته باشند. این نهاد باید جوابگوی مردم باشد.

موسوی نژاد در پایان گفت: البته اگر خود مردم انتخاب کنند که مسئولان پاسخگو چه کسانی باشند بهتر است. به نظر من به خصوص کسانی باید پاسخگو باشند که از سوی مردم انتخاب شده اند و اکنون در دولت و مجلس حضور دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها